Gå til innhold

HSG vel overstått

Anbefalte innlegg

Deilig å ha det gjort! Litt vondt gjorde det faktisk da de sprøytet inn kontrasten, må innrømme det. Men resten av undersøkelsen gikk kjempefint og det vonde varte vel bare et par minutter.

Og de var veldig forsiktige og vennlige. Forklarte grundig og tok seg tid.

Og resultatet: Den ene eggledern er helt sikkert åpen, den andre så litt annerledes ut med kontrast, men er høyst sannsynlig åpen den også!

Nå etterpå kjennes det bare litt ømt der nede, ikke vondt i det hele tatt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6720612-hsg-vel-overst%C3%A5tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra. Håper dere kommer dere av gårde snart nå da. Mange har hatt hyggelig virkning av en slik undersøkelse:) Vet om et par som ble gravide på 2. forsøk etter hsg, og de hadde prøvd en god stund før det. Masse lykke til!!

Tusen takk, vi trenger litt oppmuntring. Har vært en større nedtur denne gangen enn de to første. Denne gangen er det en annen donor også, vi har litt forhåpninger om at det kan gjøre susen. Nå har vi jo i allefall sjekket at det ikke er noe galt med meg og mine muligheter til å bli gravid så vidt jeg forstår? Har mens hver måned, får positiv el test hver måned. Blodprøvene viste normale hormonverdier og at jeg hadde hatt el. Og nå har HSG vist at eggledere er åpne. Finnes det noe annet som kan være galt da?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...