Zuzi Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Er det noen som kan komme med anbefalinger på rimelige parkdressen, skal brukes av jente 1 år i barnehagen... Hun kommer ikke til å slite så masse på dressen, så det er ikke det viktigste. Viktigere at den er varm:) Noen som har erfaring med Trylle fra Leketøy feks..?
Skrållan Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er ingen ekspert, har akkurat kjøpt den første vinterdressen til tassen (9,5mnd). Den kjøpte vi på Polarn o Pyret, var typ modell for de minste som ikke er ute mange timer i strekk, men varm og vannavstøtende. Kostet 695,- og er kjempefin!! Tassen greier t.o.m og krabbe med den på
Pittamitta Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Se i sparkjøp,er der jeg har kjøpt regndress til tuppa (10 mnd).Er veldig forøyd med den ivertfall...
Bia-liten Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Vi kjøpte parkpakken fra Leketøy i fjor, og var så fornøyde at vi har kjøpt den i år også.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Masse innlegg om dette på småtroll 1-2 også.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 vi har også hatt Leketøy dress da storesøster var mindre, og den skal lillebror arve. Helt topp når de er såpass små. Sliter jo ikke på dressene, brukte alltid ull under og hun var aldri kald eller noe.
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 Reflex! Den er rimelig (ca 400 kr) og er myk og god for den lille å ha på seg. Var og kikket på Kappahl sin, men den var jo bare sååå klumpete og stiv. Har hatt Reflex til begge mine og er fornøyd med den dressen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå