Gå til innhold

kryping.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte deres barn og krype? min er 13 mån og kryper ikke og går ikke...har problemer med bekken..alle rundt syns det er såååå rart at ho ikke kryper enda..at ho er sååååå sein..men HERREGUD, ho er vel ikke redo for det enda..det kommer når det kommer..er bare såååå lei av at alle sier at ho er sein....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt ble ett år forrige uke og han krabber ikke. Han begynte å åle seg rundt på magen da han var 9 mnd, og mista helt interessen for å prøve på krabbing. Men helt plutselig, for to uker siden, begynte han å reise seg opp. Men siden han ikke klarte å stå på alle fire ble det veldig tungvint å reise seg. Jeg la han på magen over beina mine og satte armene og beina hans i krabbestilling. Etter et par dager begynte han å stille seg i krabbestilling selv:) Det er sikkert ikke aktuelt for deres lille som har et faktisk problem da.

Ps: han er ikke i nærheten av å krabbe selv om han er oppe på alle fire altså. Dumper rett ned på magen igjen:)

Skrevet

Hun krabbet på alle fire når hun var 10 mnd.

Du skal bare ta det med ro, som du sier hun gjør det når hun er klar for det. Det er veldig stor variasjon på dette og det meste er normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...