Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 I dag har jeg endelig fått gjort litt husarbeid. Har ryddet i leiligheten, startet oppvaskmaskinen og vasket tre omganger med klær. Jeg sov godt i natt for første natt på lenge, og har derfor hatt forbausende mye energi i dag. Merker at jeg har holdt på en stund nå, for begynner å bli skikkelig sliten, men mannen min kommer til å bli sååå glad når han kommer hjem. Sliter med bekkenløsning, svimmelhetsanfall (veeeldig svingende blodtrykk) og fortsatt kvalme selv om jeg er fullgåtte 27 uker i dag, så at jeg endelig har fått ut fingeren er jeg veldig stolt av. Har t.o.m. fått strikket litt videre på kjolen jeg lager til jenta i magen ) Håper alle sammen har en like fin dag som meg - på tross av alle graviditetsplager )
LisaColli Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 oioi så flink du er! har bare ligget på sofaen og sovet jeg, er så trøtt!! men skal begynne på middag strax, så kallen får mat til han kommer hjem
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Så flink du har vært Zoomer!!! ha en fortsatt fin dag....
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Så bra!Du har jo virkelig vært kjempe flink:) Du har all grunn til å være stolt, veit got hva du sliter med;)
cecilie stolt mamma :) Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Da har du all grunn til og være stolt av deg selv Men du må ikke slite deg helt ut... I dag har jeg ikke gjort så veldig mye - på jobb og når jeg var ferdig på jobb så tok jeg på meg regn klærne og tok meg en god spasertur i regnet. skal si det var deilig så friskt og godt ute... Ha en forsatt fin dag
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Oi, så flink!! Nå må du huske å kose deg masse resten av kvelden og la mannen din pleie deg litt=)
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2006 Ja, nå skal jeg snart lage middag til mannen min og meg, så skal jeg kose meg og se på Greys Anatomy. Kjenner det i rygg og bekken at jeg kanskje ble litt i ivrigste laget i dag, men nå ser det bra ut her hjemme og skittentøyskurven er tom (!) - har t.o.m. vasket de klærne som alltid bare ligger nederst i kurven fra gang til gang. Ha en flott kveld alle sammen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå