Gå til innhold

Stolt av meg selv :o)

Zoomer - lykkelig tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg endelig fått gjort litt husarbeid. Har ryddet i leiligheten, startet oppvaskmaskinen og vasket tre omganger med klær. Jeg sov godt i natt for første natt på lenge, og har derfor hatt forbausende mye energi i dag. Merker at jeg har holdt på en stund nå, for begynner å bli skikkelig sliten, men mannen min kommer til å bli sååå glad når han kommer hjem.

Sliter med bekkenløsning, svimmelhetsanfall (veeeldig svingende blodtrykk) og fortsatt kvalme selv om jeg er fullgåtte 27 uker i dag, så at jeg endelig har fått ut fingeren er jeg veldig stolt av. Har t.o.m. fått strikket litt videre på kjolen jeg lager til jenta i magen :o)

Håper alle sammen har en like fin dag som meg - på tross av alle graviditetsplager :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oioi så flink du er!:) har bare ligget på sofaen og sovet jeg, er så trøtt!! men skal begynne på middag strax, så kallen får mat til han kommer hjem :)

Skrevet

Så flink du har vært Zoomer!!!

ha en fortsatt fin dag....

Skrevet

Så bra!Du har jo virkelig vært kjempe flink:) Du har all grunn til å være stolt, veit got hva du sliter med;)

Skrevet

Da har du all grunn til og være stolt av deg selv :) Men du må ikke slite deg helt ut...

I dag har jeg ikke gjort så veldig mye - på jobb og når jeg var ferdig på jobb så tok jeg på meg regn klærne og tok meg en god spasertur i regnet. skal si det var deilig så friskt og godt ute...

Ha en forsatt fin dag :)

Skrevet

Oi, så flink!!

Nå må du huske å kose deg masse resten av kvelden og la mannen din pleie deg litt=)

Skrevet

Ja, nå skal jeg snart lage middag til mannen min og meg, så skal jeg kose meg og se på Greys Anatomy. Kjenner det i rygg og bekken at jeg kanskje ble litt i ivrigste laget i dag, men nå ser det bra ut her hjemme og skittentøyskurven er tom (!) - har t.o.m. vasket de klærne som alltid bare ligger nederst i kurven fra gang til gang.

Ha en flott kveld alle sammen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...