Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har nå begynt på yasmin p-piller etter å ha fått tilbake mensen 3 mnd etter fødsel. Har tatt et helt brett nå, og jeg har hatt blødning gjennom hele brettet. Var ganske normal blødning den første uka som normalt, men fortsatte bare å blø, men mindre....noen dager litt friskt blod, andre dager bare sånn mørk utflod...men det er en del, og dette virker da veldig unormalt. Noen andre som har opplevd det samme? Kan det være siden det er første mens siden fødsel, eller hva kan det være?
firemerkersmør Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Må bare spørre, ammer du? Hørte om ei til her inne som hadde fått yasmin som ammet, men i felleskatalogen står det at det ikke er bra. Ingen mens her enda, så kan ikke svare noe mer.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 ammer ikke nei. da skal man vel ikke ta p-piller pga. hormoner?
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg begynte på Yasmin p-piller igjen 2 mnd etter fødselen, ammer ikke. Hadde helt normal mens jeg. Den første mensen jeg fikk etter fødselen var også helt normal. Men jeg er ikke fornøyd med Yasmin jeg da... Det er jo en p-piller med lav hormondose, men jeg er kvalm hele tiden når jeg tar pillene....
Skåpmusa Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Ja det er normalt. Gikk også på disse og blødde hele tiden, sånn som du beskriver, Grusomme, sluttet med dem jeg. Det er en typisk bivirkning. Dyre er de også.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 hvilke anbefalere dere at jeg hopper over på da? Merkelig bivirkning.....hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå