mamma`n te Kaja Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Når begynte dere å bruke genser på babyen? hvis dere gjør det da? Jeg bruker enda bare body.. Kaja er 3 mnd.. Har selvfølgelig noe over hvis det er kaldt da..
Gayza Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Hender jeg bruker genser på minsten på 5,5 mnd. Det begynner å bli kaldt så da synes jeg at bodyen blir litt tynn. Da bruker jeg body med kort erm under og genser over.
Crazywoman Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg fødte i desember så startet veldig tidlig. Imidlertid fant jeg ut at strikkejakker var mer praktisk. Særlig slike "wrap-around"-typene:)
minnimommo Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 egentlig ikke før nå.. og han er 8 mnd... i februar og mars, da det var litt kjalt og han var nyfødt, lå han ikke mye på gulvet, og var stort sett pakka inn i et teppe, mens nå så snurrer han jo rundt på gulvet her, og da blir han fortere kald!
mamma`n te Kaja Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2006 lettere å forsvare litt dyre bodyer hvis det ikke skal genser over tenkte jeg
MintCondition Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Bruker genser ganske sjeldent ja..selv nå som Guro er 9 mnd Ullgensere ute såklart, men inne går det i bodyer. Og som du sier, man kan forsvare innkjøp av litt dyrere bodyer når man ikke bruker genser over
TurboPrinsessen:-) Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg liker ikke gensre, men nå er tulla mi bare litt 2 måneder da... Tror ikke jeg kommer til å bruke bare gensre før hun begynner å gå... eller hvertfall sitter godt.. Kjøpte "singlet" body`er i England, og de er helt genial. Holder bleien bedre på plass, og hun er så varm av seg, at jeg kan ikke ha både langarmet body og genser.. Kortarmet kunne jo ha gått, men føler det blir så klumpete da.. Bare så irriterende at jeg ikke kjøpte flere størrelser i de "singlet" bodyene når jeg først var der.. Noen som har sett det her i Norge forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå