Gå til innhold

Når begynne å gi vann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra hvor mange mnd. kan man begynne å gi baby vann? Og hvordan merker man om de er tørst, og ikke sulten? Hvor mye gir dere hver dag, og skal det være kaldt eller romtemp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG SPURTE OM DETTE I SOMMER- DA SA DE AT HUN GODT KUNNE FÅ LITT VANN, SIDEN HUN VAR 3 MND. SKULLE VÆRE ROMTEMP.

SORRY-CAPS LOCKEN! HEHE- BARN PÅ AMEN!

Skrevet

hihi... armen , skulle det stå,...

Skrevet

-og det var hs jeg spurte

Skrevet

gir du det hver dag nå da? og evt hvor mye hver gang? Hvordan merker du at baby er tørst?

Skrevet

Nei, gir det ikke i det hele tatt. Spurte bare om det fordi det var varmt og babyen virka tørst- ble til at jeg ammet mer i steden. Tenker på det stadig vekk da- at hun burde få smake litt... Kun gitt på t-skje en meget sjelden gang!

Skrevet

Er vel gret å gi for at de skal like det senere. Kok det, og avkjøl til romtemp. Kan gi fra flaske

Skrevet

Dette har jeg også tenkt litt på. Jr fikk litt vann av flaske i sommer, men ikke mye, ble til at jeg ammet istedet. Han er 5 mnd nå, og jeg greirer ikke å se om han er tørst sånn uten grunn. Men når han har spist grøt på kvelden kan han av og til stresse veldig med å få puppen etterpå, kanskje han er tørst da?

Men bør jeg gi vann da? Syns bare det er kos med amming, og vil fortsette med det en god stund til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...