Gå til innhold

St.olav... noen som har vært på omvisning enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ha individuell omvisning, et tilbud jeg får pga fødselstraume fra forrige gang. Tror de fleste får gruppe-omvisning når de går til jordmor. Har endra seg litt siden jeg fikk lilletrollet for 2 1/2 år siden :)

Det vanligste er at du får gruppeomvisning i starten av desember. Du trenger ikke bestille eller noe slikt, det ordner JM automatisk. Det sier i hvertfall min JM. Hun har satt meg på novembergruppa (sammen med de som har termin i desember) pga at det er stor sjangse for at jeg føder i desember. Spør JM din, så er du sikker. :-)

Dette er kanskje forskjellig fra sted til sted, her ( i Fr.stad) må vi ringe og melde oss på gruppe selv... Jeg meldte meg på i (hold dere fast) juli, og fikk time i november... Så her er det visst veldig pågang. De har omvisning 1 gang i uka.

som nevnt litt over her så skal jeg på individuell omvisning pga fødselstraume, det er et tilbud St.Olav har gitt meg etter jeg var på fødselsforberedende samtale på poliklinisk.

Lurer bare på om noen har vært på omvisning der hittil, og hvordan det var :) forrige gang fødte jeg også på st.olav, men det var på det gamle sykehuset, antar mye er endret :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...