cristina Skrevet 17. oktober 2006 #1 Del Skrevet 17. oktober 2006 Heisann Jeg tittet innom litt og så at du har vært igjennom en smertefull undersøkelse av egglederne. Det hørtes ikke bra ut!!!! Huff å huff. Men sikkert lurt å ha gjort det for å få et svar. Høres ellers ut som du er travelt opptatt med både det ene og det andre - sikkert lurt å holde seg i ånde. Selv har jeg det ganske bra. Fikk akkurat vite at ved neste forsøk skal jeg bruke Menopur + Gonal F i kombinasjon, istedetfor bare Gonal F eller Puregon. Er litt spent på det. Har aldri vært borti Menopur tidligere, har du? Har hørt at den skal virke bra på de som ikke har så god respons på de andre to....vi får se. Er litt spent på når det blir nytt forsøk, skal ta blodprøve til slutten av uka for å se hvordan fsh nivået mitt er nå. Er det lavt får vi nytt forsøk ved neste mens, allerede i november!!!! Håpe håpe håpe! Hvis ikke får vi bare vente til fhs blir bra nok. Hadde vært veldig kjekt å fått et forsøk til før jul...spennende!!!!!!!! Er ikke kommet igang med trening igjen heller. Det blir liksom avbrutt hele tiden, men nå har jeg veldig lyst til å komme meg på treningssenteret en tur snart. Går iallefall mye tur og får frisk luft, og har masse tid til tenke igjennom og fundere på saker og ting. Svinger mellom ivf og adopsjon, og løser "verdensproblemer" hver gang jeg er ute syns jeg. Satser på at alt ordner seg for oss begge snart - det hadde vært fantastisk! Ha en fin dag og en fin uke - tenker på deg! Titter innom igjen om ikke så lenge. Klem klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6719814-hei-lenn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 18. oktober 2006 #2 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei vennen!! Så fint å "se" deg! ) Så utrolig spennende at dere kanskje er i gang allerede ved neste mens! Krysser fingre for at fsh-nivået er lavt til den tid! Jeg har ikke vært borti Menopur, brukte Puregon ved det første uttaket. Var veldig griet å bruke den. Hadde ingen bivirkninger og var i jobb hele tiden... (så det har skjedd noen forandringer etter 5 hormonbehandlinger kan du si! Spennende og bra at de eksprimenterer litt med medisinen, det viser bare at de tar dette på alvor og at de vil at det skal gå best mulig for dere ) Håper det blir en bra kombinasjon! Ja HSG-røntgen var noe dritt (sorry uttrykket). Jeg har egentlig bra høy smerteterskel, men ble så uvel....Kvalm og svimmel. Det var det som var det verste. Kaldsvettet og greier. Skulle heller hatt 10 egguttak framfor dette..... Bank i bordet!!! Begynte å blø en del et par timer etter undersøkelsen også, og hadde stikkinger i egglederne... Men det stoppet opp etter en stund. Vet ikke om det er vanlig, jeg...? Ringte gyn i går for å høre når resultatet var klart og det tar ca en uke. Spent på om de gjør noe med tette eggledere eller om de bare "kjører videre" med IVF... Regner med det siste egentlig. Så lenge vi er i systemet og har 2 forsøk igjen, tar de nok det først. Og om det ikke skulle gå.... (bank i bordet!!) så blir det kanskje vurdert på nytt...? Mye å tenke på og bekymre seg for, det skal være sikkert!!! Jeg har også begynt å tenke på adopsjon.... Før var det ikke i tankene mine engang, men nå smetter tankene borti temaet rett som det er... Men også det er jo en lang og tøff prosess. Men som regel med lykkelig utfall ) Men forsøkene kommer først nå.... Det er godt å komme seg ut og gå tur - helt enig. Bare det å gå alene (ja for det er deilig av og til)og la tankene fly....... Vi snakkes Cristina, skal titte innom i ny og ne. Gleder meg til å høre oppdatering fra deg om ikke så lenge ) Stooor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6719814-hei-lenn/#findComment-6729061 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå