Gå til innhold

Hvem av dere har födt da?

Bentus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Stella og Tias kom til verden med planlagt keisersnitt 28 august, (termin 22 sept)

Hadde vært inn (og litt ut) av sykehus i noen uker pga begynnende svangerskapsforgiftning og svangerskapskløe, så da ks ble bestemt var jeg kjempeglad!

Alt gikk fint, Stella veide 3100g og Tias 3180g, de tar puppen uten problem og er stort sett blide og fornøyde. Dagene er ganske travle med tre andre barn i huset samtidig...søvn? (-hva er det?!) Men det er helt fantastisk å få være tvillingmamma!!!

:-)

hei;) Har ikke like mye tid til og vere no lengre. men er innom av og til og sniker..... :) Mine to nurk er blitt 4 md, de ble født 18. juni 5 uker før tiden. men de var store de var 2700g og 2800g en gutt og ei jente Mats og Malin. Det går kjempe fint de er kjempe snille de sover hele natten no så de er snill med mammaen sin:)) De er no blitt 7200 og 6900g så de vokser fort så vi må nyte tiden no mens de er små for vi får ikke denne tiden til bake. Jeg ammer begge to, så jeg er kjempe heldig som har nok melk til begge. Hvor stor er dine blitt??

Mine også sover hele natta fra 8 til 8 så det er kjempe deilig..Kevin og Robin er snart 7 kilo nå tenker jeg.En stund siden vi har veid de.Så fine navn da:)Passet veldig godt sammen.Ja du er heldig som får til og amme begge to.Mine ville ikke ta puppen og jeg mistet veldig mye melk etter jeg hadde brystbetennlelse også.Så da var det like lett og gi de flaske.

Mine eneggede tvillinger Frida og Aurora ble født 7.August og veide 2276 og 2430 gram.De kom i uke 36+2!jeg ammer de både en og en og dobbeltammer og er veldig glad for at jeg har nok melk til de. Fødselen ble satt igang pga svangerskapsforgiftning som begynte allerde i slutten av uke 33.

heisann..

jeg har to prinsesser på 5 mnd nå.. å først nå begynner jeg å merke at det er travelt med to.. he he jeg storkoser meg med snuppene mine men de begynner å bli en smule aktive. de har så vidt begynt å bevege seg så jeg må følge med hele tiden. jeg fødte i uke 37 og de var 2200 og 2400 gr. prinsessene mine heter oda og vilja.

Annonse

Hei jeg har også født! Guttene mine ble født 2.juni så de er snart 5 mnd. De ble født i uke 36+5 og veide 1970 og 1960, så de var ikke så store. Andreas kom den vanlige veien og Sander ble tatt med haste keisersnitt 15 min seinereNå har de blitt rundt 7 kilo så de har lagt godt på seg. Vi koser oss massse og det er ikke så mye styr som jeg hadde forestilt meg. Litt ekstra blir det jo men.. Guttene sover fremdeles masse på dagen 5-6 timer er ikke unormalt. Og de våkner 1 gang for natten så jeg klager ikke. Ammer begge to. Dobbelammingen funker ikke for meg så det blir en og en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...