Gå til innhold

Desember: Har dere kjøpt parksdress el

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke kjøpt parkdress. Kjøpte en reima fleecedress og lue for en stund siden, bare for å ha under noe eller ha når vi kjører bil o.l. Må vel på handlerunde snart. Er heller ikke helt sikker på hva det skal bli for en....

Her arver vi etter storebror,han har en Reimatec dress som er blå,men med en kul rosa/rød lue og votter til så blir det bra :o)

Er super fornøyd med den dressen,den er romslig,god å bevege seg i,og den tåler mye vann,også deilig at de ikke trenger å ha så mye tøy inni den :o)

vi har fått låne en reima tec dress. e vell i str 80, ganske stor men d går nok greit om nokken mnd.

Ellers bruka vi ullfrote dress.. tenkte å bare ha regn klær utenpå den når ho ska leke i sandkassen om en stund. har noen regnklær på reflex med fleecefor inni.

E litt vanskelig m disse klærne når de endå e så små som de e..

Annonse

hun har regndressen til Reflax med fleecefor inni. Bruker ull under. Kanskje det holder frem til snø og evt minus grader kommer (ja sikkert bor i Bergen og her er det like varmt i desember som i mai....hehehehehe)

Jeg kjøpte str 80, ser romslig og god ut den. Kostet 899,-

Lurer litt på å kjøpe en Reflexdress med litt fòr som hun kan bruke utover høsten med ull under. Reimadressen er ganske varm, og selv om vi bor på Lillehammer så håper jeg virkelig ikke at det blir snø enda.. selv om det er spådd i morgen..:(

Vi kjøpte vinterdress til tassen nå i helgen, fra Polarn o Pyret, den er kjempefin. Både vanntett og vindtett med veldig deilig for. Litt stor, kjøpte i str 80, men satser på at den holder hele vinteren...? Prøvde den ute i sandkassen i dag, den sitter veldig fint, og med sånne "utetøfler" i vanntett stoff og tøff lue så ble han skikkelig søt der han satt i all sanden;) Han greide imponerende nok å krabbe i den store dressen også;)

Til bruk i vognen så kjøpte vi en vindtett fleecejakke som er kjempefin å ha over body + genser, og han sitter jo i vinterposen sin så han er god og varm. Mye fint de har på PoP, selv om jeg savner lyseblå klær der, alt er rødt, mørkeblått, mørkebrunt eller grønt.

Vi har arvet en Mikk Line dress. Den skal være vanntett, men tror den begynner å bli slitt, men holder ute nå før det blir bløtt og slapsete. SÅ får vi se om jeg skal kjøpe dress når han evt begynner i bhg i jan/feb.Ellers så går d mye i regntøy med ullklær under, men er fan av hel dress da. Mye mer praktisk. Har hatt Troll til storesøster og er veldig fornøyd:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...