Gå til innhold

til dere som er plaget med kvalme, et lite tips...

Anbefalte innlegg

Jeg har vært kjempe kvalm og spydd i flere uker. Har ikke klart å gjøre noe uten å begynne å spy. Har nå prøvd akupunktur to ganger, etter første gang, ble jeg litt bedre. var fremdeles kjempe kvalm, men hold på maten i nesten en uke. Etter andre gang, så føler jeg meg nesten helt fin. Blir litt kvalm hvis jeg ikke har spist, men klare nå å gå i en matbutikk. Jeg føler jeg har fått et nytt liv!!! :o) Vil derfor anbefale akupunktur på det sterkeste. Hvis man leter litt så kan man få det billigere også, betaler kun 300 pr gang, det er det verdt syns jeg ihverfall. God bedring til alle dere som sliter med dårlig form.

Fortsetter under...

Skal du fortsette flere ganger eller går man bare til man føler seg bedre? var veldig kvalm og kastet opp i sist svangerskap, går bare å venter på kvalmen nå. Er 5 uker på vei...Er litt interessert i å prøve akupunktur om det samme skjer denne gangen...

Jeg skal gå et par ganger til tenkte jeg. Har snakket med andre som har gått en eller to ganger blitt kvitt kvalmen og dermed ikke trengt å gå flere ganger. Jeg har vært ekstremt dårlig og velger derfor å gå noen ganger til for å være på sikre siden. god bedring!

Jeg har også gått til akupunktur, og det ser ut til å ha hjulpet litt - særlig akkurat de dagene jeg har vært der.

Der jeg bor får gravide gratis akupunktur på sykehuset! Ringte på føden og fikk time med en gang. Vet ikke om det fins sånne ordninger andre steder, emn kan være verdt å sjekke? Vært der 7-8 ganger og det hadde jo kostet endel om jeg skulle betalt alt selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...