Gå til innhold

Blødninger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 7. På dagen jeg skulle få menstruasjon, fikk jeg brunlig utflod som varte i ca to uker. Jeg trodde jo ikke at jeg var gravid, men to tester viste det motsatte. Men så nå på lørdag begynte det å blø ordentlig. Ikke mer enn en vanlig mestruasjon, men omtrent like mye. Nå på 4.dagen er det nesten slutt på blødninger. Jeg har ikke hatt noe vondt noe sted, men er selvfølgelig nervøs for at jeg har abortert. Var hos legen i går. Hun gjorde ingen undersøkelser, men sykmeldte meg en uke og ba meg ta det med ro. Har fått time til UL på fredag. Det er så lenge å vente.... Er det noen som har opplevd det samme og har noen solskinnshistorier å fortelle? Evt motsatt? Jeg har egentlig ikke hatt troen på dette svangerskapet fra begynnelsen av, men nå håper jeg mer og mer at det skal være i orden. Kan man abortere uten å ha vondt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

blødde i dag da jeg gikk på do, ikke mye, men nok til å bli bekymra. Fikk komme til lege en time senere. Sykemeldt ut uka. Ingen UL, legen mener 99% at det er en abort. Er i 7.uke, kjempelei meg nå. Har heldigvis to fra før,men denne var sterkt ønsket. Lykke til, håper det går bra for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var ikke bra. Min lege var da mye mer positiv enn det, men tok som sagt ingen undersøkelser. Jeg håper det går bra med deg. Jeg synes bare det er veldig kjedelig å sitte å vente. Ville helst visst nå at det ikke ble noe, så kunne jeg fortsatt med llivet på en måte. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt blødning siden søndag, kunn når jeg er på do.

Men i går ringte jeg rikshospitalet, fikk komme en halvtime etterpå, fikk ul, alt så bra ut, hjertet slo:)

Men jeg skal holde meg i ro, skal tilbake dit i neste uke.

Ring direkte til sykehuset om du ikke vil vente, lykke til.

Føler virkelig med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff dette er vanskelig men må dele mine opplevelser..jeg hadde det slik sist i uke 8 og fikk beskjed om å holde meg i ro..målte hcg og den steg så var lykkelig gravid i to uker til heg..:-) men for å roe meg helt fikk jeg tidlig ul i uke 10 og da var det ikke noe hjerteløyd og fosteret var dødt for et par uker siden..ikke smerter, og stoppet å blø og måtte ta utskrapning..(ma)..men kjenner en del som har blødd i svangerskapet som har fått og så dette er helt individuelt..lykke til, forlang ul etter en stund..ikke vent til uke 17..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...