Gå til innhold

Oktober: Overtidsjenter!! Hvordan går det med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 12 dager over termin, og blir det ikke fødsel i dag eller i morgen blir jeg satt i gang på torsdag. De tar sannsynligvis vannet på meg da...jeg både gruer og gleder meg. Trodde jo jeg skulle være mamma nå, men min tid er visst ikke enda...

Hvordan er formen? Andre som skal bli satt i gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 5 dager over termin. Formen er forsåvidt veldig bra, men begynner å bli småirritert nå. Etter kynnere som kom og gikk i hele går, roet det seg til natten. Bråvåknet kl. 6.30 i dag tidlig av en kynner, men det var det. På dagen i dag har det vært rolig igjen.. Hadde endel blank væske på papiret da jeg tørket meg en gang i går, ikke slim, kun væske. Utfloden har vært gulaktig og tykkere. Kan det være vann? Ellers er det tørt som bare det, utfloden er så og si borte. Håper du får oppleve en normal fødsel uten å bli satt igang, men uansett er du snart mamma;-) LYkke lykke til!!

Skrevet

Tung dag i går, men trøster meg med at nå er det maks en uke igjen.. Typisk at det på overtidskontrollen på sykehuset på fredag sier de vil vente til over helgen med å sette meg i gang. (Forsøker å ikke håpe på for mye).

Babyen var aktiv i natt, så det er vel bare hvis den blir mye roligere at vi skal bekymre oss? Eller kan det være et dårlig tegn at den er veldig aktiv?

Venter på blodslim eller slimproppen. Har så lyst til å få et tegn til på at kroppen vil sette i gang selv snart! Liker 17 jeg, så hadde vært fint om noe skjedde i dag. Det kan jo skje fort...

Skrevet

Føler meg på overtid selv om jeg har en uke til termin... Så dette kan fortsatt virke leeeeeeeeeeeeeeeeenge for meg ja. Gikk 11dager over sist, men har nok fortrengt den venteperioden ja, he-he, det er jo en grunn til at vi "gidder" å få flere ;)

Skrevet

10 dager over termin i dag.. skal til overtidsvurdering på fredag, men jordmor trodde ikke fødselen ble i gangsatt før ei helg hvis babyen har det bra i magen. blir spennende å høre hva de sier på fredag, håper selvfølgelig at babyen har det bra, men begynner å bli sliten og lei..men nå kommer han iallefall snart!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...