Gå til innhold

Modningsakupunktur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestillt modningsakupunktur og lurer på hva jordmoren egentlig gjør iløpet av timen bortsett fra å sette nålene? Er det obligatorisk at hun tar en nedentilundersøkelse for å sjekke livmorhalsen etc? Håper på svar fra noen som har erfaring!

Greit å være litt forbredt likssom;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært på min første time i dag og det var absolutt ikke skremmende. Akupunktøren satte nåler i beina og i hodet. (uke 36) dette skulle hun gjøre i to uker til før man skulle begynne med to ganger i uken og litt andre punkter. veit ikke hvordan det er med dere som går til jordmor, men vil anta at det er noe av det samme. Kommer kanskje an på hvilken uke man er i.

ikke noe å være redd for hvertfall...

lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar,er egentlig ikke engstelig for akupunkturen i seg selv,men tenkte først og fremst på om jeg kom til å bli sjekket nedentil i forhold til åpning,om livmorhalsen er moden etc etc og om dette er noe som alltid blir sjekket før man setter igang med akupunkturen?

Noen som vet?

Skrevet

jeg gikk første gang i uke 38, da fikk jeg kun nåler. men neste uke, sjekket hun livmorhalsen også.. ei annen jeg kjenner som gikk til hun samme sjekket livmorhalsen den første gangen hun gikk der så. huun sjekket hvor moden man var, slik at hun visste hvor hun skulle sette nålene hen. dette er ei som er jordmor også.driver privat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...