Gå til innhold

Så lettet - tilbake fra kontroll:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de som ikke har fått med seg det, så var jeg på sykehuset og tok UL forrige uke. Fikk da greie på at babyen hadde et vekstavvik på 19,5 % og at han hadde lite fostervann.

Skulle komme tilbake i dag for ny kontroll av vekst + sjekke morkakefunksjonen. Har vært så engstelig for at babyen ikke har det bra i magen- men så viser det seg at alt er såre vel:) :) Han ble estimert til å veie 3100 gram, og morkaken fungerte helt fint:) Er så letta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

såå bra :) skjønner at du ble redd, men nå som du ser at alt er som det skal kan du bare nyte de siste dagen :) lykke til!

Skrevet

så bra(: hvor mange uker er du på vei??? har vært på ul i uke 29 og legen målte rundt magen og rundt hodet til bebisen.alt var normalt.hun har ikke sagt noe om vekten. jeg er i uke 32 og SF mål er 29 .vet ikke om det er normalt eller ikke men jeg synes jeg har liten mage jeg :(

Skrevet

Har 4 dager til termin:) Ikke bekymre deg over hvor stor magen er. Magen min er ikke enorm den heller, har lagt på den røde streken hele veien. 29 cm i uke 32 nesten på den røde streken på sf kurven, så det er vel bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...