Gå til innhold

Skal selge min Emmaljung Edge Duo vogn, hvor mye kan jeg ta for den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling? Sportsvogndelen er ikke brukt.. Følger med regntrekk, myggnetting og stelleveske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at det er en 2006 modell.

Skrevet

Den er svart.. Sport-understell med vendbart handtak. Brukt i 4 mnd.

Skrevet

vil du bytte i en oth urban jungle???

Skrevet

hmm jeg er ute etter sammevogn i svart, men det står mellom quinny og den.. hvor i landet bor du? Hvor mye er du vilig til å selge den for da?

Skrevet

Vil ikke bytte den nei, har allerede kjøpt ny sporstvogn. Kikket på finn istad og ser at de som stod der er solg for kr. 5000,- Bor i Buskerud.

Skrevet

Min venninne kjøpte en duo edge i fargen elk 2006 mod som var brukt kun bagen i 5mnd. den fulgte det med stelleveske og matchende vogn(senge) sett og de betalte 6200 for den..

Utenom det vet jeg ikke hva du kan ta for den.. men villenok ikkegått under 6000, de koster jo 7500 nå.. i hvertfall i vestfold og telemark der jeg har kikka.

Skrevet

Så bra at du skrev det :) Greit å høre litt hva andre får for sin. Takk for svar :)

Skrevet

jeg solgte min, den var brukt i 2 mnd. fikk 5000 for den. angrer meg for at jeg solgte den. hvor i buskerud bor du????

Skrevet

Bor i Drammen, Gulskogen. Hvordan det?

Skrevet

Det er vansklig å selge den vognen for 6000 kr pga 06 mod kommer snart på tilbud. Har ei simo kombi 656 til salgs på finn.no. den står på 4800 kr. det er mange som spør og bruker at simo selger no for 4999 kr. Men lurer på om dei tenker på stelleveske, regntrekk, myggnetting og vendbart handtak kommer i tillegg. Ingen som tenker det er stander vogna simo kombi uten eks. utstyr.

Skrevet

Jeg var innom jobben en tur i går, og da var det ei jeg jobber med som ville ha den for 6000 kr, så hun henter den i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...