Gå til innhold

flere barn?

tine_t

Anbefalte innlegg

Ønsker bare å få noen råd om hva som er bra i forhold til aldersforskjell mellom barna. Har nå to gutter på 2 1/2 og 9 mnd, men har allerede lyst på ein til. Det er noe som skjer med meg når den minste begynner å sove godt om natta og eg ikkje e like trøtt lenger. Då blir eg "verpesjuk" igjen. Prøver nå å overtale meg sjølv til å vente litt til før vi får ein til,men det er ikkje alltid like lett å finne "unnskyldninger". Lurer på om det er noen her som har tre tette og hvordan det går? Lurer også på hvordan tre tette svangerskap påvirker kroppen? E det så uheldig som enkelte påstår?

Takker for alle innspill.

Fortsetter under...

Venninna mi har tre tette, 18 mnd mellom hver. Den minste er nå 4 år. Venninna mi er alltid sliten, barna er mye syke og hun er mye alene. Hun ser ut som et beinrangel og ser 10 år eldre ut enn de hun er. Hun er alltid sliten og har inegn tid for seg selv.

Hadde selv lyst på tre tette, men ombestemte meg pga henne. Nå har keg to tette og venter tredjemann nå som minsten er 4. Gøy med storesøsken som gleder seg til babyen kommer.

Mange har tre tett og klarer det fint, men forvenninna mi ble det for mye, tror aldri hun kommer seg ovenpå igjen.

Tror det er kjempe forskjell på folk på det området der. Kommer ann på hvor mye søvn du trenger, og hvor tolmodig du er. Jeg venter en til i Juni07. Datteren min blir da 3 1/2 år. Har ikke orket tanken på å få en til før nå. Men datteren min er også veldig aktiv, og krever oppmerksomhet hele tiden. Blir ofte sliten når jeg er alene sammen med henne hele dagen i helgen, hvis mannen min jobber. Hun står også opp veldig tidlig...(mellom 5 og 6) Det har også utrolig mye å si for meg, iforhold til humør og tolmodighet!! Hun har begynt å sove bedre nå, og er lettere å ha med å gjøre. Spes pga snakkingen er bedre. Hun gleder seg innmari til å bli storesøster. Tror ikke HUN kunne blitt det før. Men vet om mange som har tettere og det har gått veldig bra! Tror ikke nr 3 merkes så godt som å gå fra 1 til 2 altså. Men kommer helt ann på ungen og. Lykke til! Håper du finner ut hva som passer best for dere:)

Vi har tre tette, og de er nå 5 1/2, 4 1/2 og 2 1/2. Jeg er veldig glad for at vi gjorde det på den måten, de har utrolig glede av hverandre. Nå kan jo det også ha noe si at alle tre er gutter. De to eldste er veldig opptatt av den yngste og vil leke og kose med han masse. Nå venter vi fjerdemann i april, og vi gledere oss alle!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...