Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Er dere plaget med dette enda dere som ikke har lenge igjen? Jeg hadde veldig lavt blodtrykk i begynnelsen og vet det var derfor jeg svimte av hele tiden, men nå er blodtrykket normalt og jeg har fremdeles dager jeg ikke står på beina. Har 5 uker igjen.... Bør jeg ringe lege?
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Hvis du er bekymret, så gjør det! Skader ikke å få en ekstra sjekk!
Elvis_79 Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Prøv å drikke mer væske. Jeg hare lavt blodtrykk og hvis jeg drikker mindre enn 2,5 l om dagen så besvimer jeg (trenger vanligvis ikke å drikke så mye, men etter jeg ble høygravid)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Takk for svar! Jeg drikker allerede mye, samt at jeg spiser en skremmende mengde isbiter hver dag. Noen fler som har synspunkter?
Miromurr har fått nr 2 Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Har du sjekket blodprosenten og blodlageret? Og ja, jeg ville ha kontaktet lege.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Ja, sjekket begge deler i forrige uke og alt er fint.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå