huldra75 Skrevet 17. oktober 2006 #1 Del Skrevet 17. oktober 2006 hei 4 mnd etter fødsel, og jeg føler meg så forfallen. jeg veier en kg mer enn jeg veide da jeg ble gravid, jeg vet så indelig godt hva jeg må gjøre. men det er ikke bare vekta, det er alt. klærne er kjipe, men det er liksom ikke noen freshe klær jeg har sett i str 50 i det siste, noen forslag anyone? ansiktet og hår fasong og æsj. skulle ønske jeg var ihvertfall 100 minus, jeg klarer ikke å være fonøyd m meg selv. men jeg er aktiv, og kan jogge i vhertfall 30 min hvis jeg går inn for det, så jeg er ingen lat sofaligger som storspiser alt den kommer over. det er så mange som tror det, både leger og andre "normale" som ikke er overvektige om oss. jeg ville klare 100 til jul, men gikk i stedet opp to. litt ned igjen, så er på 108. de jævla 8 kg, vil bli kvitt dem, men orker ikke å begynne å veie mat el spise spesiell mat. nei, jeg får ta det sakte men sikkert. egentlig ikke slankeinnlegg, måtte bare få det ut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6718508-forfallen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anja Annonym Skrevet 17. oktober 2006 #2 Del Skrevet 17. oktober 2006 klærne er kjipe, men det er liksom ikke noen freshe klær jeg har sett i str 50 i det siste, noen forslag anyone? ansiktet og hår fasong og æsj. huldra75 ----- At du er aktiv og faktisk i brukbar form er jo mere enn hva mange røykende "ribbeina-stikker-ut-på"-blondiner er, og bare det er noe å være stolt av Str. 50 er riktignok i størrelse bib, men langt unna str. 64 som er vel sånn cirka det største som finnes av masseproduserte klær. Ser du litt lengre ned her, så finner du faktisk masse linker med sexy klær, til og med for meg som er i størrelse liten elefant. Her i huset brukes alt fra stockings til korsetter til skikkelig p-tøy..... Om håret er æsj, så finn nærmeste frisørsalong som har lærlinger som gir klipp til halv pris. Be dem finne på noe helt nytt. Funker hver gang her. Er ansiktet grått, så ta deg et par soltimer, og legg en lett makeup. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6718508-forfallen/#findComment-6722383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå