Gå til innhold

Slimpropp 1,5 dygn siden, (mase)rier hele natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner bli rimelig sliten nå. Så vondt at det er vanskelig å sove men ikke så vondt at jeg ringer etter samboer på jobb. Gleder meg til dette er over, sliten og lei!!!! Noen med erfarenhet av dette, hva ska jeg gjøre før å få sove eller spise eller hva som helst!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ingen erfaring jeg da, men jeg mistet min litt i går og i dag. ingen ting har skjedd her, foruten alle disse kynnerene som ikke hjelper noen ting. håper jeg får rier/masrier snart. man føler at det går rette veien da ihvertfall:-)

Skrevet

Har ikke sovet noen ting i natt - igjen, pga sterke maserier - igjen! De kommer bare når jeg ligger, og det er jo gjerne det en har lyst til om natten! Hvert 3.minutt, 1 minutt lange, og de var så vonde at jeg måtte spy!!! Men så fort jeg reiste meg forsvant de...

Dritt! Vil jo gjerne ha rier, men ikke sånne teite lurerier! Så jeg har vandret rundt fra 2 i natt i håp om at det skulle ta seg opp... Lagt meg når ting har stagnert, måtte stå opp igjen pga smerter. Og det er andre natta på rad, tredje denne uka...

Litt oppløftende er jo det at mannen min synes så synd på meg at han, når han er ferdig på jobb, skal kjøpe istid 2 og lage middag til meg :-) Det er godt å ikke være alene sånne møkkadager!

Skrevet

Huff hos meg forsvinner de når jeg legger meg helt ned...æsj...

Tja det er bra vi kan syte litt her og ha medfølelse for hverandre...

Skrevet

Sliter med det samme her... Slimproppen gikk for 2 dager siden..men det behøver jo ikke nødvendigvis å bety noe... bare at livmoren begynner å modnes....var hos jordmor i dag, og hun sa at skulle man slite med søvn, så ta to paracet..selv om man ikke akkurat blir sløv så hjelper det kroppen å slappe av, kan skje nok til å sovne... Prøv deg frem i senga med puter under mage,inntil rygg,mellom bena...i det heletatt gjøre så godt man kan for å få det litt mere behagelig... også det med mat... viktig at du spiser selv om du kanskje ikke egentlig orker....Skulle fødselen begynne, trenger du all den energien kroppen kan samle...og gjennom mat og drikke samler den masse energi... så blir det i allefall en litt lettere fødsel for deg...

Kan ikke si annet en lykke til, og håper jeg kunne bidra med noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...