Gå til innhold

Er det EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror kanskje jeg har el-slim som aller prater om.. Betyr det at jeg har hatt eller at jeg har EL. Er det for seint for denne måneden? Hadde sex på søndag? Kan det være nok? Lurer jeg.. spennende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis kommer EL-slim i forkant av EL,så du har fortsatt god sjanse nå! Søndag kan være litt tidlig dersom EL ikke er før i morgen,men ikke umulig! Dersom du har mulighet er det bare å kaste seg i høyet ikveld!

Lykke til!

Det står forresten mye nyttig om dette på www.pernille.info

Skrevet

gjett om vi skal. kanskje stå på hodet til og med.. neida.. er bare så spent. tenkt om det er i kveld vi lager babyen vår????? vet man ikke skal håpe for mye, men klarer ikke å la være..

Skrevet

hi-hi,har forsøkt den stå på hodet greia,funka ikke for meg iallfall,men det skader ikke å se verden fra en annens synsvinkel uansett! Kanskje det funker for deg:-)

Er ikke rette til å si at det er lett å bli gravid,har vært her inne en god stund,så har ingen fancye tips å komme med,desverre! Funka i 2 pp ifjor,men mista rett etterpå,så den gjelds liksom ikke..

Kjempemasse lykke til ikveld,skal krysse figre og labber her!

Skrevet

Forresten,det glemte jeg å si: Gratulerer som nygift! :-) Når var det?

Ble selv gift for halvannen uke siden,6/10 i Las Vegas :-)

Skrevet

giftet oss 22 juli.. synes fortsatt vi kan kalle oss nygifte.. gratulerer til deg og.. trist å høre at du mistet, men skjønte jeg deg rett at det gikk bra til slutt? håper det gjorde det.. blir lange to uker til ikm...

Skrevet

Takk for det:-) Koselig å være gift,synes jeg! Desverre er det visst slik folk rundt tror at når en er gift skal en bli gravid med èn gang,for nå hagler spørsmålene om det kanskje er noe på vei osv osv... Har ikke blitt gravid etter SA'n,så jeg er en av sliterne her inne. Er igang med utredning,så da det blir kanskje fart på sakene iløpet det kommende året,håper jeg iallfall! :-)

Føles lenge til IKM når man bare går å venter og venter. Gjorde det før,men siden det aldri skjer noe har jeg lagt det litt lengre bak,pog prøver å holde meg opptatt med andre ting. Får håpe at det skjer noe snart hos deg da,hadde jo vært koselig nå når du er nygift og greier!

Lykke til,skal krysse fingre (og labber!) her for deg:-)

Skrevet

er utrolig deilig å være gift. har aldri hatt det så bra før, som det vi har det nå. derfor så hadde det vært så bra med en liten en. trist å høre at du sliter, men skjønner godt hva du mener med at folk tror så fort man er gift så blir man gravid. vi har det slik vi og. ALLE spør og graver..

Håper det ordner seg for dere.. sender mange lykkeønskninger deres vei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...