Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Det er et spørsmål jeg stiller meg flere ganger for dagen. Er det noen der inne, og lever den? Er nå i uke 10, har vært kvalm å uvel i flere uker, men de siste dagene har det lettet og jeg har fått en ny hverdag. Er nesten ikke til å tro. Vet ikke om jeg skal ta det som et godt eller dårlig tegn. Vi har mistet 3 ganger på rad tidligere, alt så sent som i uke 13. Jeg tar ingenting for gitt enda, tiltross for at hjerte slo for 14dager siden. På fredag er det ny ultralyd, så da trenger jeg mange tanker med meg. Det er forferdelig å leve i en sånn uvisse, men ingenting jeg kan gjøre med det. Det var mitt hjertesukk og det som opptar mine tanker i disse dager.... Ønsker dere alle en god dag, og godt svangerskap
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Tok kroppens signaler på alvor å kontaktet sykehuset en dag tidligere. Der fikk jeg bekreftet min mistanke. Hjertet hadde sluttet å slå. Ble en ny operasjon. Har nå mistet 4ganger på rad, men en gang må det bli vår tur. Vi har ikke gitt opp håpet om å bli foreldre. Takker kroppen for at den gir meg signaler om at noe er galt, og at naturen ordner opp selv. Har alt startet med utredning, men har ingen forhåpning om at de finner noe der. I 99% av utredningstilfellene finner de ikke noe. Har tro på at vi skal få til dette neste gang. Blir jo raskt gravid, men spiriern dør i 8-10uke. Lykke til med svangerskapet!
mammarie Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 så utrolig trist.. håper det går bra med deg...! I blant kan livet virke meningsløst- men greit å huske at på at det kan komme noe godt utav alt.. Jeg har aldri opplevd å miste, håper selvfølgelig at jeg slipper det.. kanskje det hadde vært lurt å pratet med noen i samme situasjon? Alltid godt med noen som forstår... uansett- lykke til videre, og sender over masse varme tanker! Så må du ikke gi opp.. din tid kommer nok til slutt skal du se;) klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå