VinterSol+2 Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 oi sann.. nå sitter jeg visst klar med cv'en og søknad igjen! Jeg sa opp jobben min forrige uke, den ble for tøff! (bare deltidsjobb, siden jeg er student) Og så ringte jeg på en jobbannonse som så spennende ut, men de begynner vurderinga nå, så jeg får visst bare skyndte meg ned til stedet da, med cv og alt klart.. Plutselig kom jeg iallefall i en situasjon som jeg aldri hadde tenkt meg i tidligere.. tenk om det klaffer da.. og gravid midt i ny jobb og alt? Jaja, en deltidsjobb er da ikke mer enn en kan klare.. eller? Håper jeg er som min mor, som jobbet frem til dagen hun skulle føde, hadde et par dager fri og var i gang igjen! noen mennesker er bare helt enorme! hihi
Serial mom Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Bare søk du,dersom du holder deg frisk og fri for komplikasjoner i svangerskapet kan du fint jobbe til ganske langt ut(kommer selvsagt an på type jobb da) Det kan ta laaaang tid med å bli gravid,så ville ikke tatt det med i vurderinga. Dersom du skulle bli det nå har du uansett tid til å jobbe deg opp til de 6 månedene du må ha for å få fødselspenger!(men det får du vel antagelig igjennom lånekasse uansett,dersom du ikke er ferdig allerede til våren da) Lykke til med jobbsøknaden,skal krysse fingrene for deg! Åssen jobb er det forresten?