VinterSol+2 Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 oi sann.. nå sitter jeg visst klar med cv'en og søknad igjen! Jeg sa opp jobben min forrige uke, den ble for tøff! (bare deltidsjobb, siden jeg er student) Og så ringte jeg på en jobbannonse som så spennende ut, men de begynner vurderinga nå, så jeg får visst bare skyndte meg ned til stedet da, med cv og alt klart.. Plutselig kom jeg iallefall i en situasjon som jeg aldri hadde tenkt meg i tidligere.. tenk om det klaffer da.. og gravid midt i ny jobb og alt? Jaja, en deltidsjobb er da ikke mer enn en kan klare.. eller? Håper jeg er som min mor, som jobbet frem til dagen hun skulle føde, hadde et par dager fri og var i gang igjen! noen mennesker er bare helt enorme! hihi
Serial mom Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Bare søk du,dersom du holder deg frisk og fri for komplikasjoner i svangerskapet kan du fint jobbe til ganske langt ut(kommer selvsagt an på type jobb da) Det kan ta laaaang tid med å bli gravid,så ville ikke tatt det med i vurderinga. Dersom du skulle bli det nå har du uansett tid til å jobbe deg opp til de 6 månedene du må ha for å få fødselspenger!(men det får du vel antagelig igjennom lånekasse uansett,dersom du ikke er ferdig allerede til våren da) Lykke til med jobbsøknaden,skal krysse fingrene for deg! Åssen jobb er det forresten?
VinterSol+2 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2006 æsj, denne her er da bare en enkel deltidsjobb innen interiør. Jeg er vant til veldig.. stressende, døgnet-rundt-jobber med mye.. hva skal jeg si.. der en kommer tett på mennesker.. hadde vært fint om jeg fikk denne jobben, der ingen var helt avhengige av meg for å få livet til å gå rundt! Og jeg tror nok ikke jeg er gravid nå eller blir det på en stund. Mannen min, derimot, er overbevist om at jeg er gravid allerede! hahaha, skikkelig tro på egne svømmere, gitt! jeg får vel fikse meg litt og komme meg avgårde snart jeg da. kan jo ikke akkurat dukke opp med søknaden i rosa joggedress heller!
Serial mom Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Hi-hi,rosa joggedress funker kanskje dårlig i sånne kretser,interiør-folket kan være ganske fancy av seg :-) Krysser bare fingrene for deg og håper du får jobben! Enig med deg at det iblandt er deilig å slippe ansvar for folks liv og helse,bare koble helt bort hue og la autopiloten styre! Er utdanna innen helse,og det er ikke alltid så gøy med alt det ansvaret yrket medfører! Skal på jobbjakt selv,har noe igjen av skolen men får ikke gjort det ferdig så raskt som jeg hadde håpa,pga at skolen har flytta og bytta om på læreplanen... Skal flytte også,men vi har ikke funnet no hus enda,så kan ikke søke jobb enda siden jeg ikke vet hvor i Oslo/akershus/nærliggende fylker vi skal bo henne! Kjempekjedelig å bare gå hjemme uten å gjøre noe! Får vel snikstarte på hovedoppgaven da,blæh!:-( Tvi-tvi på intervju nå da! Kom innom å fortell åssen det gikk!
VinterSol+2 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2006 hei hei! tror det gikk bra jeg, hun virket iallefall interessert! -men hun ville selvfølgelig ikke si noe sikkert.. så jeg får vente på en evnt telefon da! litt spent nå, vanligvis gjør jeg det ganske godt på intervjuer, mens dette ble gjort i butikken over disk, nesten, litt merkelig. masse kunder og sånn oppi det hele. føler ikke jeg kan slå på full sjarm da.. hihi men vi får se. jeg har aldri opplevd å få nei etter å ha vært på intervju, så på en måte fortjener jeg vel nesten å få et nei en gang. men jeg har faktisk veldig lyst på den jobben!!
Serial mom Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Ikke bare bare å være søt og sjarmerende med folk på alle kanter,man vil jo gjerne ha hele oppmerksomheten retta mot en selv når en skal gjøre et uslettelig inntrykk! Men nå er det iallfall over,og du har en bra følelse i magen,så da er det bare å vente på telefon! Godt jobba! Du skal se at det får uttelling,VinterSol! :-) *klem* (ja,jeg sitter her fortsatt.... Hadde så mye mailing til og fra med skolen,så Vips,der var dagen omme! Nå får jeg komme igang med middag,gubben er på vei hjem fra jobb!)
VinterSol+2 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2006 hihi, dagen går fort på bim! skulle jo studere masse og være så flink i dag, men neeei.. og i morra er det onsdag alt!! dagene flyr altså! ligger i sofaen med mannen min sovende i armkroken jeg.. koselig det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå