Gå til innhold

dumt spørsmål

Anbefalte innlegg

Må man være nøyaktig over 90 kilo for og være her? skjønner jo at ingen får sjekket det, men jeg er nå rett oppunder det, og er veldig liten altså 150 cm liten.....

fikk for kort tid siden beskjed av legen min at jeg er helseskadelig overvektig, og at jeg måtte gjøre noe med det nå.....da var jeg hos legen fordi jeg hadde vondt i hånda, og kanskje trodde jeg hadde senebetennelse, siden jeg har hatt det før....var ganske lei meg når jeg kom ut derfra....og hånda kikket hun nesten ikke på engang...muskelsmerter.....hater leger...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6718076-dumt-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis har ikke legen sagt noe slikt, eneste han sier at det er lurt å bevege seg litt mer, det er alt. Jeg er 161 og veier 84, og like tykk som en som er 171 og veier 94 (hvis ikke verre med mindre cm å fordele det på....)

Noen nevnte før at det burde hete BMi over 30 dette forumet her.....

Annonse

Vi er jo ikke tykke, vi er bare litt kortvokste! (hadde vi vært høyere ville jo BMI'en vært "perfekt") ;)

Men altså, til deg som har en lege som kommenterer din overvekt når du er der av helt andre grunner, jeg ville sendt en klage. Det er vel neppe som du ikke er klar over problemet, og leger burde holde seg for god til kommentere vekt når det ikke er av den grunn du kommer dit. En annen ting er jo om de nevner i en hyggelig tone måter som kan hjelpe deg, men det blir for ille når det blir sånn synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...