Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 17. oktober 2006 #1 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja, da har jeg kommet hjem fra fysioterapauten.. Fikk påvist bekkenløsning for 2 uker siden, så nå må jeg gå hos fysioterapaut å trene 3 ganger i uka ( Hadde en vridning i bekkenet på jobb i sommer, og det har bare blitt verre og verre.. så for 2 uker siden måtte jeg bare krype til korset å ta meg en tur til fysio.. og da kunne han bekrefte det som det kjentes ut som.. Joda, jeg har fått bekkenløsning.. så da er det vel bare å begynne å trene da, så jeg er forberedt på å bli gravid om 1 års tid.. hehe noen flere som har erfaring med å trene bekkenet? vet dere om det tar lang tid før man kjenner bedring? Akkurat nå så er jeg så stiv og støl at jeg nesten ikke greier å bevege meg.. et mareritt å komme opp og ned av sofaen.. hehe.. føler meg jo nesten høygravid jo.. ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6717931-april-sinna-bekkenl%C3%B8sning-etter-15-%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 17. oktober 2006 #2 Del Skrevet 17. oktober 2006 akkurat nå går jeg til manuell terapaut pga noe som ligger mellom ryggvirvelen og bekkenet,datt ned trappa for over to år siden,og fikk trappetrinnet trødd inn der,så når jeg er gravid blir det 100ganger verre,så vidt jeg klarer å løfte lillegutt ut av senga si når det er vondt. Jeg har bare vært to ganger til nå,har blitt teipa begge gangene,og første gang funka det faktis,ble mer bevist på hvordan jeg brukte ryggen og bekkene,og hvordan jeg løfta ting og slik,men ble derimot enda mer sliten i selve ryggen,nå når jeg ble teipa så funket det ikke noe særlig,så skal ikke tilbake før neste fredag,så skal jeg lære litt mer om trening og slikt. Fikk beskjed om å ligge med en tynn sommerdyne mellom beina når jeg sover,da blir ikke korsryggen og bekkenet liggende i "løse luften" uten støtte,og det hjelper,og er godt å ligge slik nå synes hvertfall jeg =) Er vel ikke svar på spørsmålet dit,men føler hvertfall med deg,håper bare jeg ikke får ordentlig bekkenløsning nå midt oppi alt dette jeg har fra før. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6717931-april-sinna-bekkenl%C3%B8sning-etter-15-%C3%A5r/#findComment-6719879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå