Gå til innhold

Kynnere... Uke 37+

♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns jeg har kynnere uansett hva jeg gjør for tiden og lurer på om ting er i ferd med å skje allerede nå. Bare jeg bøyer meg for å plukke opp noe får jeg kynnere og det knyter seg i hele magen (kiler fryktelig). Er dette et tegn på at det kan skje noe snart ??

Har 20 dager igjen til terminen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Piadi

Vanlig at kynnerne tar seg opp mot slutten og man kjenner de jo i magen og de er ikke vonde. Pleier å hjelpe å endre stilling. Kjenner du de som press nedover mot skjeden kan de gå over i rier.

Om noe skjer snart, det vet jeg ikke. Eller snart skjer det vel, iløpet av de nærmeste ukene iallfall ;)

Skrevet

har hatt det slik siden uke 20. kan ikke le engang før det knyter seg. har ikke noe med om når fødsel starter. bare livmoren som trenes. men ting skjer da om ikke alt for lenge allikevel:-)

Skrevet

Vet alt det :) Men har hørt om noen som ble sykemeldt fordi de hadde så mye kynnere at det var fare for, for tidlig fødsel.. Eller noe sånt :) Nå er det jo ikke fortidlig for meg da, Bare lurte.. Går helst litt over jeg da ;)

Skrevet

jeg ble sykmeldt i uke 20, men det var pga bekkenløsning. regner med at hvis jeg ikke hadde hatt det så hadde jeg blitt sykmeldt allikevel pga alle kynnerne. har hatt premature rier pga det. har man masse av det så bør man ta det med ro. (jeg har en stressende jobb)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...