Gå til innhold

April: Diabetes hos disse små????????

Anbefalte innlegg

Etter en lang samtale med helsesøster i går, har vi nå blitt enige om at alexandra skal sjekkes for diabetes.. Hmm, aldri tenkt over at så små barn kan få det jeg :o(

Alexandra har nå over en lenger periode sovet fra halv 8 på kvelden til 8-9 på morgenen... I dag måtte jeg faktisk bruke litt tid på å vekke henne kl 9... Men det verste av alt er at jeg da må streve for å holde henne våken 3 timer, før hun sover igjen.. Så i dag la jeg henne kl 12, og regner med at hun sover 2-3 timer..

Ellers så spiser hun nesten bare middag for tiden.. de andre måltidene bare drikker hun.. Og hun drikker svært mye også.. av og til jeg lurer på hvor mye drikke det er plass til i den lille kroppen hennes... Og hun får helt panikk hvis ikke hun får nok drikke :o(

Hun er jo i fin form når hun først er våken, det går bare så kort tid før hun er trøtt :o(

Så etter å ha snakket med helsesøster om dette, ble jeg vel overbevist om at vi bør sjekke henen for diabetes ja.. Så i morra tidlig skal hun på legekontoret å ta prøve... Gruer meg litt, men samtidig så er jeg liksom ikke helt overbevist om at lille jenta kan ha noe slikt.. så får vel sjokk jeg i morra hvis det skulle vise seg :o(

Dere får hjelpe meg å krysse fingrene for at den lille frøkna mi ikke har diabetes... Skjønner ikke helt hvor det skal komme fra heller... Er litt diabetes på min side, men det er jo langt uti slekta.. Nei, det beste er vel å ikke tenke mer på det!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6717833-april-diabetes-hos-disse-sm%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...