Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i natt våknet jeg noen ganger av meg selv... Jeg så bort på pia og så at hun lå me hauet ned i madrassa!! Nese og munn nedi madrassa...Så jeg gikk bort å snudde henne.... Våknet igjen litt senere og da lå hun slik igjen.... :( Hun våkner vel helt sikkert hvis hun ikke får puste, men det er bare så ekkelt... Livredd hver gang jeg går bort..... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger hun på magen? Snur hun seg av seg selv?

Skrevet

Hvor gammel er hun da? hvis hun er sterk i nakken og kan snu seg selv så er det ikke noe problem.. Snuppen min elsker å sove sånn, dytter alltid ansiktet inn i madrassen eller sprinkelbeskytteren. Får ikke gjort noe med det.

Skrevet

Hun er 8 måneder, så det går nok bra... bare litt ekkelt for hun klarer jo ikke puste når hun ligger sånn....

Skrevet

Jeg tror at siden hun er så stor så legger hun seg slik fordi det er godt, og hun får helt sikkert puste, hvis ikke så snur hun seg. Skjønner at det kan virke skremmende, men det er nok helt ufarlig.

Jr bruker å legge bamsen sin over ansiktet, de liker å ha noe inntil seg.

Hs har sagt at når babyn greier å snu seg selv så kan de bare ligge slik. Men syns du det er veldig ubehagelig kan du ta på henne babysafe, da greier hun ikke å snu seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...