Tjukkeberta Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 kom blod når jeg var på do nå, ikke mye, men nok til at jeg blir bekymra...Har to fra før og eri sjuende uke nå...Ikke opplevd å blø i mine forrige svangerskap....ikke vondt. Skal ringe lege nå...
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Det går nok bra Snorkfrøken, men godt å få ringe til legen uansett for å få avklara ting! Det er jo mange som blør litt tidleg i sv.skapet og det går jo heilt fint likevel!!
Tjukkeberta Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2006 skal få komme til llege om en time!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Lykke til hos legen! Er ikke så uvanlig å blø litt, men det lønner seg å få sjekka det ut allikevel! Håper alt er bra =)
Tjukkeberta Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2006 er antageligvis en MA, er så lei meg nå...
keisersnittnr3 Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 uff. hå.per det ikke er det,krysser fingrer,og håper det går bra. tenker på deg
Tjukkeberta Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2006 Håpet mitt er ute, ho tok GU og syns det var en del blod, men blør ikke...Ikke noe UL, må bare vente på prøvesvar(HCg i dag og til fredag)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå