Gå til innhold

nå kommer sambo med en test......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, det er fryktelig kjedelig med neg test. Nå håper jeg bare at TR kan komme så fort som bare det, så neste pp er igang liksom!

Ja... når kommer han da! Han har vel ikke stoppet for å ta en kaffe på veien? Hahaha:)

Ikke for å være negativ, men kanskje du kunne hatt en test liggende på lur?

Det har jeg. Vet ikke om jeg hadde orket den ventingen du har nå.

Jeg blir jo helt gira på dine vegne. Be ham få beina med seg.

Lykke lykke lykke til

ja nå har han visst kommet med den..men tør jeg dette da, nå ble jo alle så gira på mine vegne at..koselig det da, men hva om den er negativ.

nei unnskyld meg nå skal jeg gå på do å tisse på pinnen..

Annonse

Å, DET VAR SYND DA, MEN DET VAR JO UTROLIG SPENNENDE! BURDE VÆRE FLERE DIRKTESENDTE TESTINGER HER... HI, HI.. HÅPER DET KLAFFER FOR DEG I NESTE PP DA :o) HADDE VÆRT MORO!!!

SÅ HAR JO IKKE TR KOMMET ENNÅ HELLER DA.. SÅ DET ER JO IKKE 100% AVGJORT ENNÅ...

JA bedre lykke neste gang!!

klapp klapp klapp:)

må le litt jeg, dette var virkelig spennende, kan ikke vi gjøre sånn hver gang noen skal teste!!??

jeg har ennå ikke fått TR..og kaaanskje jeg hadde el forrige helg..hvem vet. men den kommer vel inatt tenker jeg da..typisk

dette var jo nervepirrende!

Men, du vet jo ikke sikkert når ikm er, så det kan jo hende du tester for tidlig.

evnt kan du glede deg til enda mer prøving! Gjøre det skikkelig moro, pønske ut måter å friste sambo til sengs (eller andre steder..) på..

hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...