Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Huff.. Begynte i går med brunaktig utflod... Er 6+6 i dag... Fikk tak i han som er gynekologen min i dag tidlig og han skulle ringe meg tilbake... Etter 3 timers venting ringer han og er verdens mest forståelsesfulle akkurat nå.. Han tror ikke det er noe galt, men hos han er det normalt 4-5 ukers ventetid, men siden dette var noe jeg aldri har vært borti før og forklarte min bekymring skulle han ta meg inn i dag etter de andre pasientene sine og ta gu samt ultralyd for å s om alt var i orden... Huff som jeg gruer meg.. Men har det gått galt er det som regel en grunn til det... Skal dit kvart over tre, og gruer meg som ett uvær allerede.. Gråter mine modige tårer i håp om at alt er i orden.. Samboern er på jobb, så skal ha med meg ei venninne som skal sitte ute og vente på meg som støtte...
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Å, håper at alt er bra med den lille spira deres! Lykke til!:-)
september troll på vei;) Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Lykke til! Håper alt er i orden!
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Håper jeg kommer hjem med en spire med bankende hjerte og ultralydbilde...
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Takk.. Kommer med en oppdatering etter kl 16.
attpåklatt!! Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 Lykke til trine!!!!!!!!!! Det går nok bra.. men det er ikke godt å være engstelig.. Klem til deg!!!!!!!!!!
Myggemamma *20.07.2007* Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 Æsj så kjedelig. Vet akkurat hvor bekymret du er nå, been there-done that (ikke mindre enn to ganger). Ventinga fram til man får vært til undersøkelse er pyton. Krysser fingrene og tærne for at alt er i orden, og at du får se et livlig lite hjerte som slår! Sender deg en diger trøsteklem :-)
scubagirl med scubababy Skrevet 17. oktober 2006 #10 Skrevet 17. oktober 2006 Lykke til Trine... Håper og tror at alt er sin skjønneste orden.. Krysser fingrene for deg.. Klem fra...
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #11 Skrevet 17. oktober 2006 Takk.. Bare en time igjen så drar jeg.. Gjett om jeg gruer meg LITT.....
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #12 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er fryktelig bekymret, men roet meg litt ned da gyn sa at det antakeligvis ikke var noe å bekymre seg for. Men han sa at jeg skulle få komme inn på us og ul for sikkerhetsskyld, og skal få oppfølging derfra de første månedene om alt er i orden, så gå over til fastlege når jeg er i måned 5-6...
scubagirl med scubababy Skrevet 17. oktober 2006 #13 Skrevet 17. oktober 2006 Skal du ikke til fastlegen din før du er 5-6 mnd. på vei? Selv sliter jeg med migrene og blodtrykk, så legen må nesten bli den første jeg forteller dette til... Etter samboer og dere her på forumet da selvfølgelig... Men jeg er overbevist om at alt er iorden med deg.. Klem igjen fra...
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #14 Skrevet 17. oktober 2006 Nei, han som er gyn min er fastlege også, men desverre ikke min. Så han fyller ut alt av papirer osv frem til da. Har time hos fastlege den 31.oktober. Men får høre med gyn hva han sier etterpå.. Jeg tror også alt er i orden, men jeg ønsker å få sjekket det..
mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 17. oktober 2006 #15 Skrevet 17. oktober 2006 håper alt går bra! d gjør det helt sikkert ) men så du skreiv om ul bilde og hjertelyd...hjerte bynner ikke å slå før etter uke 8, gjør det det?? kjenner ei som var på ul i uke 6 og hun ble sååå skuffa, for de kunne bare se en liten skygge i livmora og hjerte hadde jo ikke bynnt og slå ennå. ville bare si det så ikke du ble skuffa ) men det kan jo være at de får tydeligere bilde hos deg, men hjerteslag må du nok vente litt med og se:) masse lykke til!
**Håper** Skrevet 17. oktober 2006 #16 Skrevet 17. oktober 2006 Åååååå, kjære Trine. Håper ikke dette er noe alvorlig. Blir bekymra for deg jeg. Kom nettopp hjem nå og leste dette. Nå er du vel hos GU. Tenker masse på deg. Dette skal gå bra skal du se.
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #18 Skrevet 17. oktober 2006 Hei alle jenteer. Takk for støtten. Vært til UL nå. Og spiren sitter godt fast og hjertet slår som bare det. Alt er i skjønnste orden. Skal tilbake om 6 uker for å ta enda en UL. Gyn sa at det var bare å ringe hvis jeg fikk slikt igjen. Han trodde det var gammelt blod etter mens eller en bitteliten åre som hadde sprukket.
**Håper** Skrevet 17. oktober 2006 #19 Skrevet 17. oktober 2006 HURRA. Så godt å høre Trine:=) Kjempe flott at alt er bra med lille knøttet i magen din. Kan tenke meg det var fantastisk for deg å se det lille hjertet slå. KOS DEG MASSE NÅ. Alt kommer til å gå så bra skal du se. Klem
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #20 Skrevet 17. oktober 2006 Hehe.. det så ut som en liten peanøtt som vibrerte.. 3,3 mm langt og hjertet slår som bare det Helt genialt.. Nå skal jeg steke 3 kg med medisterfarse og fryse ned i fryseren etterhvert.. Være litt husmor i dag ogsåå
Mamma`n til Sandra Skrevet 17. oktober 2006 #21 Skrevet 17. oktober 2006 Så bra og høre at alt er bra:)) Lykke til videre med spiren:)
Myggemamma *20.07.2007* Skrevet 17. oktober 2006 #22 Skrevet 17. oktober 2006 Så flott at alt var bra da :-) Er lettet på dine vegne! Godt å høre at du har en lege som tar deg på alvor og stiller opp! Ikke alle leger er sånn. Håper du slipper flere sånne tulleblødninger som gjør at man blir så inderlig bekymret. Klem
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #23 Skrevet 17. oktober 2006 Ja, jeg er mmmmeeeget takknemmlig for at gyn. min er slik.. Han sa at det var baaare å ringe hvis det var noe spes utover før jeg skal til han igjen 28.november. Det er så absolutt ikke mange som stiller opp slik. Det er vel kanskje derfor han har ventelister på 4-5 uker også. Han har et veldig godt rykte på seg og alle damene er fryktelig glad i han. Han sitter som regel over kontortid hvis det er noen som trenger hans hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå