Gå til innhold

Fy f for en ekkel dag.....

Anbefalte innlegg

Huff.. Begynte i går med brunaktig utflod... Er 6+6 i dag... Fikk tak i han som er gynekologen min i dag tidlig og han skulle ringe meg tilbake... Etter 3 timers venting ringer han og er verdens mest forståelsesfulle akkurat nå.. Han tror ikke det er noe galt, men hos han er det normalt 4-5 ukers ventetid, men siden dette var noe jeg aldri har vært borti før og forklarte min bekymring skulle han ta meg inn i dag etter de andre pasientene sine og ta gu samt ultralyd for å s om alt var i orden...

Huff som jeg gruer meg.. Men har det gått galt er det som regel en grunn til det... Skal dit kvart over tre, og gruer meg som ett uvær allerede.. Gråter mine modige tårer i håp om at alt er i orden.. Samboern er på jobb, så skal ha med meg ei venninne som skal sitte ute og vente på meg som støtte...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6717673-fy-f-for-en-ekkel-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satsar på at alt går bra eg, Trinemor! Og at det er eit bankande hjarte på UL! :) Og viss gyn trur det går fint, så er det sikkert det! Han har jo masse erfaring!! Så fantastisk at du fekk kome inn med ein gong! WOW, bra service!!

Kryssar alt som kryssast kan for deg og spiren din!

Annonse

Hei trine! Det går sikkert bra, bare ikke vær for aktiv.

Jeg hadde småblødninger og brun utflod tidlig i forrige svangerskap, og det gikk bra. Jeg har det også i dette svangerskapet. Det er klart jeg er litt bekymret, men det er ikke annet å gjøre enn å ta det med ro og håpe på det beste. Kanskje jeg får tidlig UL denne gangen også, for å sjekke om alt er i orden.

Lykke til, det går nok fint! *klem*:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...