Sarah_Evelyn *Fødeklar* Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Er det andre som har fått hoven munn (overlippe) rett før fødselen? Og eventulet hvor lenge før fødselen merket dere det? Vet ikke helt hvordan jeg skal stille spørsmålet, men håper dere forstår hva jeg mener.. Jeg merket at jeg var blitt så hoven på overlippen igår, og andre har komentert det...
Tiddelidu Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Kanskje fødselen er veldig nære? Hovne lepper er en del av "fødefjeset" har jeg hørt. Lykke til!
Sarah_Evelyn *Fødeklar* Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2006 Håper den er veldig nære.. Føler meg veeeldig klar..
Mane Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Overleppa mi hovnet opp for ca tre uker siden for så å gå noe tilbake. Og her sitter jeg høygravid enda. Har fem dager igjen til termin. Har vært litt mer hoven de siste dagene, så håper det snart er noe i gjære. Ikke meningen å ta fra deg motet, men ikke bli for skuffet om det ikke skjer noe ennå.
Reddik Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 hatt hovne lepper i to uker nå jeg.....og vi har termin samme dag....og jeg har ikke sett noe baby ennå... :-) vet at f.eks emilio (som endelig har født, jippi!!!) hadde hovne lepper i en måned før det skjedde noe.... ikke for å skuffe deg, men vi må nok kanskje speide etter baby litt til....men for all del, jeg krysser fingre og tær for deg, kanskje du går i fødsel snart!! Kryss litt for meg og :-)
Sarah_Evelyn *Fødeklar* Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2006 Krysser både fingre og tær for deg også.. Min termin er på torsdag,så jeg hadde håpt at den stemte..Men prøver å forholde meg til ultralyden,og kanskje 14dager mer..off... Jaja..Han/hun kommer når den er klar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå