Gå til innhold

hvor mange er vi som venter jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler nemlig alle venter jente for tiden jeg...

Jeg venter jente ihvertfall

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og venter jente :)

Og er veldig fornøyd med det. Skaper større balanse i ungeflokken som består av 4 gutter og 2 jenter :)

Skrevet

Jeg også :) Min andre faktisk! Men jeg er ikke særlig overrasket, i slekta mi er det STOR overvekt av jentebarn.

Skrevet

Hurra, jeg venter jente. Mistet en jente i uke 18 for et par år siden, så det føles som en ekstra gave å få en ny jente. Har 1 jente og 2 gutter fra før!

Skrevet

Jeg venter jente;)

Mitt første barn..hadde på følelsen at d låg ei lita prinsesse der inne,å gjett om jeg hadde rett ..hihi :)

Skrevet

Venter min andre jente, veldig fornøyd med det:)

Skrevet

Å vi venter jente... :))

Skrevet

vneter jente her og. Har hørt det er jentenes år iår 2006:)

Skrevet

jeg venter jente. er glad for det, for minsten er jente .. har to store flotte gutter også så da blir det rettferdige lag i fotball sier de.. he-he

Skrevet

Jeg venter også jente. Har en av hver fra før.

Skrevet

Jeg trodde jeg ventet jente. Ved UL i uke 18 var jordmor 100% sikker, men på ny UL i uke 36 i dag ble legen plutselig veldig usikker da hun syntes å se en pung.....

Så man skal nok ikke være altfor sikker nei....

Skrevet

Venter jente...

ble så glad, da vi har en flott gutt fra før.

Skrevet

jeg venter jente! :o)

Skrevet

Venter jente. Har en flott gutt fra før. ;o) Spennende med en av hver.

Skrevet

vi venter jente denne gangen. har en av hver sort fra før, men for mannen min blir det første dattera. ekstra kjekt for han da

Skrevet

Vi venter også en jente...:) Syntes det er kjempe koselig:) Kan jeg dolle henne opp..hihi...:)

Skrevet

Jeg tror jeg venter ei lita prinsesse!!!!!!! Men ultralyddamen kunne ikke gi 100% sikkert svar...

Føler meg litt misunnelig på dere som får ta 3D ul! Små møkka sykehus som ikke kommer seg videre i utviklinga!!! Grynt!!!!

Skrevet

jeg venter mest sannsynlig jente jeg og... :-)

Skrevet

Jentebaby i magen her og:)

Skrevet

Vi også venter jente=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...