Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 sette opp senga til babyen og gjøre det ordentlig klart før den kommer? Men vet jo ikke når babyen melder sin ankomst mener jeg.. Jeg er sånn at jeg liker å ha alt klart jeg da...til ting skal skje.
Mayken Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 er 37+2 i dag og har ikke kjøpt seng en gang. Dette fordi vi pusser opp og det drar ut i det lengste:( Håper vi får kjøpt seng og stellekommode til helgen og at jeg da kan få vasket ned leiligheten og satt opp dette. Ellers så har jeg alt annet på plass, vasket siste maskinen med babyting i går. Liker ikke å få så dårlig tid.
Pære Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Gjør det mens du orker! Vi gjorde alt ferdig flere måneder siden når vi kjøpte inn ting. Nå har vi 4 dager igjen til termin, og jeg er rimmelig sliten. Selv om babyen skal ikke bruke det men en gang, det er litt greit å få ting på plass (synes jeg) og selv følgelig litt gøy!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2006 Sant det, at vi burde gjøre det mens vi/jeg orker... Jeg er kjempe klar for å ordne alt nå jeg...hehe... Det er kjempe stas. Vogna har vi hatt her hjemme en stund nå... Men får jo hele tiden "pes" fra våre foreldre at vi er så tidlig ute med alt..."når du ble født hadde vi ikke KJØPT vogn engang vi" sånn typ.... Men driter i hva de sier jeg altså... Kjører første vaskemaskin med baby klær nå...
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Synes at å sette opp senga er en fin jobb for mannen mens mamman ligger på barsel
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Vi satte opp senga for 1 uke siden, selv om det er 8uker igjen.. Vet jo aldri når vesla kommer,så greit å få d gjort
selfangerkjerringa Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har termin 8. januar, og min plan er å gjøre ferdig omtrent alt i november, så jeg får desember fri til å lage jul sammen med datteren min på 2 1/2, samt være klar i tilfelle det skulle skje noe FØR termin. Sjansen er nemlig tilstede - jeg er andregangs og fødte på termin sist, så jeg går vel neppe over denne gangen heller.
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 vi satt op senga for to dager siden.men det var for å se hvor stor plass et det ble på rommet vårt.må nokk ommemøblere... skal male senga, så den blirr tatti fra hverandre snart.. ellers så er alt klart. klær vasket og alt kommet i hus.. har måttet ta litt etter litt, ettersom hvor mye jeg orket.. har kraftig bekkenløsning, så kan ikke gjøre alt på en gang:) pluss at jormor og mamma mener at jeg kommer til å få før.. har en overaktiv livmor. men masse kynnere. mye regelmessig og kraftige.. begynte å få kraftige kynnere i uk17-18 og det blir bare mer og mer.. har kynnere i løpet av en time ca +- 10 stk... og jeg slapper helt av.. og av og til er det bare 5 i timen osv... noen 15... varierer.. derfor er vi så og si helt ferdig med ting:)
PrincessElisabeth Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 alt var på plass da vi flytta inn hit i slutten av mai, var vel toppen 20 uker da:P
selfangerkjerringa Skrevet 17. oktober 2006 #10 Skrevet 17. oktober 2006 hos oss så skal pappa'n bo sammen med meg og lillejenta de 3 dagene på barsel Gleder oss! Men altså: greit å ha satt opp senga på forhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå