Nå med 2 Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har en liten gutt på 3 mnd som jeg ammer. Ammingen går greit men hver gang jeg ammer og jeg kjenner at melken starter å strømme kjennes det ut som all energi dras ut av meg liksom, som å gå rett i "kjelleren" hver gang. Det går over en liten stund etter at jeg er ferdig med å amme, men det er fryktelig slitssomt. Føler at energi og humør virkelig går i berg og dalbane. Dette er mitt andre barn og jeg ammet første mann uten problemer. Jeg har det ellers kjempe bra og en mann som er tilstede og veldig hjelpsom. Har snakket med lege og HS og de sier at det er hormonelt. Andre som har opplevd eller opplever noe lignende.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Oxytocin-hormonet (ammehormonet som har med utdrivningn å gjøre) gjør at jeg i hvert fall blir fryktelig trøtt og daff, noe som visstnok er meningen.... Kan det være at du blir trøtt og tung i kroppen og at det er det du kjenner? Prøv med sterk te eller kaffe, det synes jeg hjelper.
Nå med 2 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2006 Ja jeg har tenkt det samme. Har forsøkt med te eller kaffe, men det hjelper liksom ikke.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 gå inn på ammedebatten. der er det flere ammehjelpere som svarer på ALT man lurer på
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Drikker du nok væske, og ikke bare vann? Kan bli temmelig daff av for lite væske.
Tuttelura24 *PRINSESSE* Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 jeg kjenner jeg blir skikkelig trøtt noen ganger da jeg ammer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå