mor til 4 i mars Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 endelig var det vår tur til å få sjå minstemann og alt sto bra til, han eller hu var iveldig aktiv men me fekk 6 fine bilder med oss him for å vise storebrødrene. skal tilbake 7 nov for å se om eg må starte med bricanylbeh, har fått de tre første før tida og fødselen er overstått på ein time etter første ri så vi blir følgt opp litt ekstra!
Frk. Vable Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Heldiggris!! Bra at alt stod bra til! Jeg skal på UL 2.nov. gleder meg masse! Hva gjør en Bricanylbehandling? Har aldri hørt om det før... Lykke til iallefall!
mor til 4 i mars Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2006 bricanyl hjelper til med å få musklene i livmora til å slappe av . har ein del kynnere og problemer med for tidleg modning av livmorhals så da håper vi å utsette fødselen lengst mulig . sisst svangerskap hadde eg 3 cm åpning i veke 28 og brukte da bricanyl fram til uke 34 håper det går like greit denne gangen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå