Gå til innhold

Oktober: Hvor er alle sammen??


**Andrea** & Lille Konrad :)

Anbefalte innlegg

Dytter litt på her jeg da..siden aktiviteten her inne er altfor stille...

Håper dere alle har det bra ,og at dere som har fødd ,og dere som fortsatt venter kommer med fødselsfakta/fødselshistorie snart..

masse lykke til videre alle sammen....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er her jeg vettu =)

 

Fødte ei datter på termin torsdag 12 oktober. Hun var 4380, 53 cm lang, og 37 i hattemål...

Din lille gutt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle oktobermødre!

Jeg fikk min lille prins kl 04.58 den 11. oktober. Termin var den 20, så det var jo helt greit!!

Han skal hete Trym, og var hele 3900 gram og 51 cm lang. Hodeomkrets var 36 cm, så det gjorde unektelig litt vondt... Fødselen tok 12 timer fra jeg kom på sykehuset og til han var ute. Nå er det bare herlig å ha ham her, og vi nyter dagene sammen hele familien på fire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. småen min kom 2 oktober. det hele tok såvidt over 5 timer fra start til slutt.Litt mer drama enn jeg hadde tenkt:) 4550 gr, 37 cm rundt hodet og noe av det nydeligste jeg noensinne har sett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte en nydelig liten gutt 5oktober klokken 04.04,fødselen varte i 22timer så kan vel si såpass som at jeg var rimelig sliten da det hele var over..Men så absolutt verdt det..:)

Han var 4225gram og 54 lang,og 36 rundt hodet..fødte forresten 8dager over termin..

 

dytter litt på..og håper at dere nyter barseltiden og at vi her inne i oktober klubben kan fortsette med å dele erfaringer og gleder :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødde en underbar dotter den 8/10 kl 11 46 (amerikansk tid) blir væl 17 46 norsk tid. Fødeseln varade i ca. 4 h.

 

Hon vægde 3.9 kg o var 50,8 cm. Fødde henne 4 dagar efter termin.

 

Koz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Vi fikk ei datter 1. oktober (ei uke før termin). Hun var 3600 gram, 49 cm og 35 cm hodeomkrets.

 

Nå går det i amming, kosing og bytting av bleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-)

 

Vi fikk ei lita tulle den 15.10, 10 dager før termin. Hun var 3570g, 51 cm og 35 rundt hodet.

 

Ser ut til at vi har fått ei rolig jente som bare sover, spiser, tisser og basjer!!

Veldig stor forskjell i forhold til storesøstera som hadde kolikk og skreik hele tiden!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

HAr akkurat oppdaget denne siden jeg da. Tydeligvis flere som ikke har sett den. Kommer nok flere med etterhvert....

 

Jeg fødte ei jente på Sykehuset i Vestfold den 4 oktober. Terminen var den 15.

Ina var 3750g, 50 cm og 36cm rundt hodet.

Fødselen gikk veldig bra. Tok ca 5 timer.

Vi har også en gutt på 2 år og 4mnd fra før. Nå er han blitt stolt storebror.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...