Gå til innhold

Jordmor


gosnut

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på om jeg skal spørre samboer om han vil være med til jordmor på mandag... Jeg får spesiell oppfølging og kommer til å ha ekstra mange kontroller og ultralyder. Jeg hadde ham ikke med til innvendig ultralyd, da jeg synes dette er litt ubehagelig (ja jeg er kanskje litt rar...) Men hva gjør man egentlig hos jordmor første gang??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

får en del brosjyrer og bøker. Hun tok blodtrykk og skjekket urinprøve. Du kan stille spørsmål om alt egentlig. Snakker med deg om evt plager du har. Fører opp en del info på noen skjemaer. Men det beste..........du får prøve å høre hjertelyden!!! tror i allefall det er ganske vanlig! Om du er tidlig der så er det jo ikke sikkertdu får høre noe...men gud så morsomt det var! Det er faktisk noe samboeren din ikke bør gå glipp av. Gir han en litt bedre følelse av at det er liv der...

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Kanskje jeg kan spørre ham og så kan han få velge selv... Ja tror jeg gjør det. Han er veldig engasjert og har allerede begynt å snakke til han/hun... Går mye i "vær så snill å ikke gjør den stakkars mammaen din dårlig mer!" Hehe! Er veldig spent uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...