Gå til innhold

Hvor tilbringer babyen deres mesteparten av tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en lekegrind? På en aktivitetsmatte? Med dere i Babybjørn? Jeg har 3,5 mnd-ingen min på en aktivitetsmatte med et lammeskinn oppå. Jeg vet ikke hva som egentlig er vanlig da, det var det jeg lurte på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ligger enten i lekegrind eller på en puzzlespill-matte. Eller han sitter på fanget mitt eller ligger i sofa`n mens jeg tuller med han.

Skrevet

lurer jeg også på

min baby blir lekt med hele tiden

enten på gulvet eller på sofaen eller på senga

tenkte i dag, kanskje han burde ligge litt mer alene?

tenke litt selv liksom..???

Skrevet

Min vil helst være på gulvet. Hadde teppe til ham men nå er han så stor at han åler seg rundt i hele huset. Fanget blir han fort lei av, så gulvet er yndlingsplassen...

Skrevet

Ja, du burde absolutt la han ligge litt alene. Det er bra at de kan aktivisere seg selv. Min ligger alene en stund mens jeg leser, gjør husarbeid osv. Når han blir utålmodig tar jeg han opp eller leker med han på gulvet.

Skrevet

Snuppa (8 uker) ligger litt i vippestol og litt på matte. Helst vil hun være i fanget pga kolikk, men det driver og går seg til litt nå.

Skrevet

Vippestol, leketeppe på gulvet, stellebordet og i armene mine. Hun er 10 uker og vil helst ha selskap, men ligger litt for seg selv også. Har en babygym som hun viser mer og mer interesse for. Ellers løper vi litt rundt i huset og ser på forskjellige ting, har noen turer til speilet for eksempel hvor hun snakker litt med babyen foran seg.

Skrevet

Hun ligger enten på lammeskinnet på gulvet eller i lekegrinden. Har henne selvfølgelig også på fanget og koser med henne. Når jeg vasker opp, sitter hun ofte i vippestolen på kjøkkengulvet, mens vi hører på barnesanger.

Skrevet

ligger på en sånn "lovlig uten det farige stoffet" gymmatte på gulvet:)litt alene, litt med mammaen og pappaen sin. når det blir "nok" kan han leke på sofaen med meg ved siden av, så liker han godt å sitte på fanget og titte!

under middagen får han sitte i vippestol på spisebordet.

har vaskekjeller, da er han med i babybjørn-og det synes han er helt supert!

Skrevet

Emma sitter mye i vippestolen sin (BabyBjørn sin), ligger litt i grinda og elsker å ligge på stellebordet. Liker godtå bli bært rundt også da å se på ting, eller sitte på fanget med ansiktet utovervendt slik at hun kan følge med på TV eller lignende =)

Skrevet

Gutten min 4,5 mnd elsker å ligge på gulvet. Sikker på at han kunne ligger der i timer. Etter 30-40 min får jeg litt dårig samvittighet og snakker litt med han.Han leker med hendene sine, babygymen eller med å rulle (som er veldig morroo nå). Endel på fanget/magen og i vogna

Skrevet

Her var det kommet mange svar, det var kjempefint! :-) Jeg gjør det på samme måte som dere, ser jeg. Snuppa liker å sitte på fanget og følge med på ting rundt seg, hun liker å se i speilet og elsker å ligge på stellebordet! "Endelig av med bæsjebleien", er det det hun tenker? Hehe...

Skrevet

syns det hadde vært litt intresangt og vite hvor gamle barna deres er når dere svarte jeg :o)

Skrevet

Min gutt på 4 mnd sitter i vippestolen hvis jeg spiser,lager mat, dusjer eller er på do. Ellers ligger han på babyteppe eller matte på gulvet hvis vi er hjemme. Sitter selvfølgelig på fanget mitt endel og leker masse med han ;-) Han har blitt veldig flink til å ligge på magen og se på ting eller leke. Det går fort 30 min, og det er deilig for da får jeg gjort litt husarbeid og!

Skrevet

Lille snuppa mi (3 mnd) ligger ganske mye på gulvet med babygymmen sin. Har lagt et tjukt ulleteppe på gulvet som hun ligger oppå. Sitter ofte sammen med henne på gulvet og det synes hun er kjempegøy, andre ganger synes hun det er greit å holde på alene.

Liker også å sitte i vippestolen å følge med. Er også endel ute på tur/kafe og da synes hun det er gøy å sitte "oppreist" i vogna (ligger oppå dyna å kikker), sitter på fanget eller i babybjørn.

Skrevet

Helt frem til 4 mnd. da hun begynte å skyve seg bakover lå hun på leketeppet sitt, som er en babygym.

Nå er hun mest på gulvet der alt hun rekker opp til skal undersøkes, er 8 mnd. nå. håpløs å ha på fanget er super aktiv og sitter ikke i ro i 5 sekunder.

Skrevet

Knøtte vårt er tre mnd, ho ligger mye i sofaen og på gulvet på ensånn mattte med leker over. Også har vi kjøt oss akvarium, ho elsker å sitte i babybjørnen å se på de, ho blir jo helt vill med ben og armer.. hehe

Skrevet

datteren min på 5 mnd ligger mest på gulvet.... før så lå hun fint på matten sin, ev teppe under babygymmen..men når hun ble 4 mnd så begynte hun å rulle..så nå er det ikke så lett å få henne til å ligge i ro..hehe..hun ruller seg over alt... av og til så sitter hun i babydissen sin (sånn fisherprice)...den bruker jeg hvis jeg skal på do..hvis ikke tar jeg henne bare med..hehe..

Skrevet

Hvis ikke hun er hos meg er hun mest i lekegrinden eller på sofaen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...