marguritten Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 nå har vi fått spysyka......men foreløpig er det bare min lille jente som har fått det. jeg håper INDERLIG ikke jeg får det. jeg klarer ikke å være syk nå.......
Snupidupi Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Stakkars lita... håpa ikke det kommer nå spysjuka hit... frøkna har bærre hatt det en gang og da va vi hos mammaen min... og æ hadd det samtidi... va godt å kun rop på mammaen min da...
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Huff da:-( Du må ikke sende over nå smitte hit!.. God bedring til jenta di, så håper jeg du slipper å bli utsatt for d ;-)
Hermelina Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Uff, stakkar liten! Håper dere andre slipper unna med det!
mensana Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Å nei!!! Vi måtte bukke under for den hersens spysyken for et par uker siden... sender dere derfor ALL min medfølelse!!!!! God bedring til lillejenta..
marguritten Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2006 tror at spysyken tok færgen fra norge til danmark. takk for oppbakning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå