Gå til innhold

Har dere planlagt babyen i magen ?

SuperJessie <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Dette e våras første ilag. H*n e planlagt. Slutta på pilla i mars og forventa å prøve lenge og vel. Men allerede i mai blei eg gravid og GUD så lykkelig eg blei.

Fant det ut på den måten at me skulle i 30 års dag, men tenkte eg sku ta ein test før eg begynte å drikke for sikkerhetsskyld. Me hadde handla inn masse godt kan du tro. Når me kom him fra butikken så stakk eg rett på badet mens typen sto på kjøkkenet. Plutselig så ser han meg med tårer i øynene i kjøkkendøra, så han ble jo vettskremt. Han visste jo ikkje at eg tok testen. =) Men me e overlykkelige begge to for at endelig ska me starta våras egen familie ilag.

Annonse

Gjest Riga19 - jente 14.10

Nå har jo babyen i magen kommet ut, men jeg kan vel svare for det!:P

Ser at noen har planlagte babyer her, men at det er en hemmelighet...det er det hos oss også ovenfor familie. Men nå har det seg jo at ting ikke gikk helt etter planen hos oss. Vi skulle lage baby på ferie i Riga, og bare der...jeg blei gravid, og vi trodde jo at planen hadde gått. Men neida...på UL blei jeg satt 3 uker tilbake, så lille Telma blei til i Oslo etter at mamma og pappa var litt uforsiktige!:P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...