Lillypia Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Her skal vi kjøpe tapet og kanskje starte oppussingen av barnerom. Det blir kos:) Ellers bare slappe av og gjøre litt små-ærend:) Noen med mer spennede planer:)?
hemmeligvemmelig Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Grisespennende. Forelesning 9-15 med ett par babyføtter stemplet opp i ribbena.
selfangerkjerringa Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Hittil har jeg pyntet og fulgt 2-åringen min til barnehagen, de har bamsefest idag, og så har betalt regninger for nesten ti tusen på nettbank... etterpå skal jeg ta et langt, varmt, etterlengtet og ikke minst: FORTJENT bad, så skal jeg jobbe i huset noen timer med klargjøring av kjøkken-oppussing. Skal også finne ut hvilke esker gubben skal bære inn fra garasjen når han kommer hjem. Får ikke lov til å løfte noe selv. Og så må jeg sitte og se på det ruskete teppet mitt, siden jeg ikke har lov til å støvsuge pga bekkenløsninga Men den viktigste planen: KAKAO!!! Obligatorisk i dette ruskeværet!
IngyThing & lykkeliten Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 jeg skal på kafè med svigerinna mi og bebbisen hennes, så skal jeg møte ei venninnne,så skal jeg spise middag hos a mor også er'e teorikurs. Det er vel dagen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå