Gå til innhold

Har dere tenkt på navn?


PrinsessaPåErta

Anbefalte innlegg

Det er kanskje litt tidlig enda, men vi sitter og diskuterer navn om kveldene nå, det er jo så mange å velge i mellom!

 

Har dere bestemt dere for navn enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har også begynt å tenke på navn som vi begge liker. Lena og Sebastian står høyt hos oss. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har vært enig om navn lenge...linnea eller noah....så får vi se hva som kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

navn er bestemt her. blir det gutt så er det uansett theodor. Blir det jente som ligner på pappa (blond) så blir det Tirill. men blir det jente som ligner på Mamma (rødtopp) blir det Ronja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har bare begynt å "snuse" på navn.. har en pitteliten magefølese som sier at det bli ei jente vi får..men d er jo ikke sikkert..=)

 

jeg varierer for hverdag hvilket navn jeg liker..for en liten stund siden så likte jeg hulda veldig godt.. men nå liker jeg ulva..

vi har bestemt at det skal være et litt anderledes navn,gjerne gammeldags..så får se hvor vi ender tilslutt..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss har det alltid vore klart at blir det ein gut så skal han heite Elias. Det er fordi mannen min kjem frå Mexico, og vi skal halde på meksikansk namnetradisjon med den første guten.

Dersom det blir jente har vi ikkje bestemt oss for noko, men har ganske mange namn som svirrar rundt :) Det må uansett vere eit namn som funkar like bra på spansk, engelsk og norsk - det er kravet *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tenkt litt på navn ja.

Hadde funnet et nydelig jentenavn, men da jeg foreslo det for samboeren så han bare rart på meg og lo høyt! Hihi, så det spørs om jeg får overbevist ham.. :)

 

Guttenavn er det værre med, synes ikke jeg finner noen fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også begynt og tenke litt på navn. Er ganske sikker på Malin hvis det blir en jente. Blir dete gutt vil jeg ha Tristan, men det nekter forloveden. Han vil ha Eirik, så vi får se hva det blir til. Lang tid igjen ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har begynt å snakke litt om det, blir det ei jente,så har vi tenkt litt på eline,og blir det gutt har vi tenkt litt på sebastian her oo,set visst ut som det er noken som vil ha det navnet ja,mendet er jo fint:)må ha noke som passe til dei ti me har fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, overhode ikke, det får vi ta etter at vi har vært på den ordinære ultralyden og kanskje fått en pekepinn på om det blir gutt eller jente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde bestemt meg for navn, på både gutt og jente. Men så ble guttenavnet opptatt. Og jentenavnet ble jeg usikker på, så nå aner jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at vi det blir Johan (heller litt mot Karl og Herman også..) hvis det blir gutt. Men jeg er litt redd det kan bli ei navnløs lita jente isteden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så spennende å høre hvilke navn dere har på lager, det er jo så mange fine navn! Vi kommer seriøst til å f¨å problemer med å velge ut...

Men vi vil gjerne vite hva det blir når ve skal på ul, så da gjør jo utvelgelsen litt lettere.

Vi har tenkt på bla;

vetle, vebjørn, johannes, ask, birk, gard, brynjar

Tuva, Ronja, Leona, iselin, isabella, mie

 

og mange fler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det nok Tobias eller Emilie...

Ville kalle gutten min for Emil etter pappa,( han har det som mellomnavn) men det kom en nær slektning i forkjøpet, så da blir det Emilie viss det blir jente denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det pappan som skal få bestemme denne gangen, siden jeg valgte navn på jenta vår sist...Er litt spent på hva det blir;)

Jeg liker; Thea iselin, Ida sofie, Alva, Alexander, Mathias, Erlend, Marcus, Lucas, Johannes, Jonas, Linnea, Maya, Nicholas, +++mange fler.. Mannen min liker nesten ingen av de... Bare Thea og Alexander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke lett å velge navn, men vi bestemte oss for å kalle ungen noe ikka alle heter...så da blir det tora eller åsmund...

har ei datter fra før som heter levie!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble veldig fort enig egentlig... hadde ikke ventet det. Men det blir Noah hvis gutt, og Nanna hvis jente:) Men det er lang tid til fødselen fortsatt så vi får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for korte navn. Liker Mina/Minna og Maiken, samt Noah med flere. Her er ingenting bestemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det enten Stine eller Rudi, hvis ikke vi ombestemmer oss da. :-)

 

I barnehagen til dattera mi er det en liten gutt som heter Balder Viking. Kanskje noe for de som vil ha er spesielt navn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...