Gå til innhold

Har dere tenkt på navn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi har bare begynt å "snuse" på navn.. har en pitteliten magefølese som sier at det bli ei jente vi får..men d er jo ikke sikkert..=)

jeg varierer for hverdag hvilket navn jeg liker..for en liten stund siden så likte jeg hulda veldig godt.. men nå liker jeg ulva..

vi har bestemt at det skal være et litt anderledes navn,gjerne gammeldags..så får se hvor vi ender tilslutt..=)

Hos oss har det alltid vore klart at blir det ein gut så skal han heite Elias. Det er fordi mannen min kjem frå Mexico, og vi skal halde på meksikansk namnetradisjon med den første guten.

Dersom det blir jente har vi ikkje bestemt oss for noko, men har ganske mange namn som svirrar rundt :) Det må uansett vere eit namn som funkar like bra på spansk, engelsk og norsk - det er kravet *hihi*

Annonse

Har tenkt litt på navn ja.

Hadde funnet et nydelig jentenavn, men da jeg foreslo det for samboeren så han bare rart på meg og lo høyt! Hihi, så det spørs om jeg får overbevist ham.. :)

Guttenavn er det værre med, synes ikke jeg finner noen fine!

har begynt å snakke litt om det, blir det ei jente,så har vi tenkt litt på eline,og blir det gutt har vi tenkt litt på sebastian her oo,set visst ut som det er noken som vil ha det navnet ja,mendet er jo fint:)må ha noke som passe til dei ti me har fra før

Annonse

Det er så spennende å høre hvilke navn dere har på lager, det er jo så mange fine navn! Vi kommer seriøst til å f¨å problemer med å velge ut...

Men vi vil gjerne vite hva det blir når ve skal på ul, så da gjør jo utvelgelsen litt lettere.

Vi har tenkt på bla;

vetle, vebjørn, johannes, ask, birk, gard, brynjar

Tuva, Ronja, Leona, iselin, isabella, mie

og mange fler...

Her er det pappan som skal få bestemme denne gangen, siden jeg valgte navn på jenta vår sist...Er litt spent på hva det blir;)

Jeg liker; Thea iselin, Ida sofie, Alva, Alexander, Mathias, Erlend, Marcus, Lucas, Johannes, Jonas, Linnea, Maya, Nicholas, +++mange fler.. Mannen min liker nesten ingen av de... Bare Thea og Alexander.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...