Gå til innhold

har dere hatt VONDT?


Lotte&Babyspiren

Anbefalte innlegg

jeg fikk ikke sove i natt, fant liksom ikke liggestilling. smertene lå i korsryggen og litt på framsiden..det kom og gikk..ordentlige mensmurringer, tror jeg har sjekka hundre gang om dagen om mensen har kommet..skal teste idag..er litt over ikm altså..

 

har dere gravide hatt slike trøbler med ikke finne ligestilling enkelte netter..klarer ikke ligge på magen en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal prøve å svare...hmm...jeg har en del mesmurringer...og noen ganger snur jeg meg å prøver å finne riktig stilling...men ellers sover jeg som en sten...ja du,faktisk så har det hendt at jeg ikke har klart å ligge på magen...et par ganger egentlig...jeg er 10+5..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde skikkelige murringer i korsryggen i alle fall..aner ikke hva det betyr i det hele tatt. er nå helt fin nå igjen med lukket livmortapp og hele pakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kjenner meg igjen der, har hatt mensmurringer i noen uker,har tatt seg opp i dei siste dagane,men var til 1 kontroll i dag og legen sa det var normalt(livmora som blir større),jeg har ein eggstokk som var litt øm,så jeg skulle få tidlig ultralyd denne eller neste veke for å være sikker på at det ikkje var utfor livmora,noke han ikkje trodde,men vart litt nervøs då han sa det, så no skal eg ta det med ro noen dager,og håpe at det går bra,så får eg sjå babyen og snart visst alt er som det skal. er 8+3 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æresord jeg husker ikke noe fra hvordan det var å være gravid nå, datteren min er over tre år gammel allerede.

 

men puppene er særdeles ømme, er varm og kald om hverandre.

 

men har slitt de siste to nettene med å finne liggestilling. HVOR ondt er normalt, syns det stter i korsryggen mest når det murrer, og skikkelig også..men vanligvis husker jeg at det satt mest på fremsiden ved mensen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...