Gå til innhold

IKM fredag, for tidlig å teste?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan teste 3 dager før IKM og det er nå for deg. MEN, du kan få feil resultat at den er negativ selv om du kan være gravid. Så da må du bare belage deg på at det kan være for tidlig å teste. Men det er mange som har fått positiv test 3 dager før IKM. Så du kan jo prøve om du ikke klarer å vente.

Masse lykke til=)

Annonse

Tok en CB Digital i dag og reultatet ble: #Feilmelding#.... Det var den siste testen jeg hadde hjemme her.... Får ikke vært på apoteket i dag, gubben har bilen. Han kommer ikke hjem før seint i dag, skulle visst treffe en kompis for å ta en kopp kaffe. Da får jeg ikke kjøpt test før i morgen og da får jeg ikke testet før lørdag siden jeg skal ta med morgenurin!!

Hmmmmm.... Pokker ta den testen jeg tok i dag altså!!

Da må jeg bare vente til lørdagen da, har IKM i morgen..

Lykke til dere andre ihvertfall!!

Er like greit å vente, jeg får finne på noe annet i dag slik at jeg får tankene mine over på noe annet :)

Hmmm... Sy ny burpynt til neste katteustilling kanskje.... Jepp!! Det gjør jeg!!

Ha en flott dag alle sammen og kjempemasse lykke til med testingen!!

Klems

lykke til alle sammen. jeg har IKM idag. skulle absolutt ikke teste før tidligst lørdag, men klaaaarer ikke la være. hadde El på dag 19, så kan nok være for tidlig å teste selvom jeg skulle være gravid, men bare MÅ....er så nysjerrig etter å ha hatt rar mage siste par døgnene og ingen TR ser ut til å nærme seg....

har noen av dere testet enda likevel..?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...