firemerkersmør Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har lyst å ta en liten fest snart, men fullammer lillegutt, og har problemer mes å pumpe meg. Vil prøve å pumpe ut endel, men hvis han fortsatt er sulten (som jeg regner med) kan han få mme. Problemet er pumping mens jeg er borte. Blir veldig fort distrahert også, så regner med å få ut lite når jeg sitter på et kjedelig soverom alene mens festen går utenfor. Hadde ikke tenkt drikke mye, så blir nok bare ett måltid vi hopper over. Vil det gå veldig utover produksjonen hvis jeg ikke klarer pumpe nok? Klarer nok til å "lette på trykket" så jeg ikke får spreng.
Tuttelura24 *PRINSESSE* Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Tulla mi er 3 mnd, og jeg har vært ute et par ganger,. Har pupma meg nok til hun, og pupma bare så det ikke prnger da jeg var ute. Ikke hatt noe å si på produksjonen!
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 jeg hadde det på samme måten, hadde pumpa i ei uke for å få nok til tre måltider fra flaske.men når jeg var ute å mora meg, og hadde spreng,så spruta melka som bare det. pumpa bort verste sprengen, fikk vel ut 60 ml ell no, pumpa 3 ganger fra kl var 20 til kl var 3. og gikk absolutt ikke ut over produksjonen at jeg pumpa meg, tvert i mot ble det mye mere melk:) regner med at det var fordi jeg slappet av og kosa meg en kveld:) lykke til, og husk å kose deg da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå