Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 flere som skal føde på OSS, orkdal sykehus? eller noen med erfaringer derfra? jeg skal førstemann i februar..å skal føde på OSS.
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg bor midt i mellom st.olavs i trondheim og OSS. Skal ha ks i trondheim men alle andre som bor her synes jeg er rar for de er kjempe fornøyd med OSS. Har bare hørt bra om OSS, Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg fikk min første på OSS å er svært fornøyd med oppholdet jeg hadde der. har derfor tenkt å føde der denne gangen også. håper bare føden ikke blir nedlagt.....skal føde i februar jeg også.
Jente19*31.01.07* Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg bor på Førya og skal føde på orkanger... Jeg skal også føde i februar. jeg hører at de har tilbud om fødsel i badekar der. Noen som har erfaringer med et? har vurdert det litt sjø...
T&J fikk baby 7. februar :o) Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Hei! Jeg hadde ks med min første på OSS, og skal ha det denne gangen oxo. Jeg oxo i februar :-) Synes det er ei flott avdeling, med kjempegreie jordmødre og pleiere. Det er ikke skiftet ut så mange siden jeg var der for 8 år siden, så det må jo være ett bra miljø der oppe. Lykke til! Kanskje vi treffes ;o)
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 YUpp, skal føde på OSS. Har også en go-gut i magen og har termin 19. februar Har ingen erfaring, men synes OSS virker helt hærlig som fødeavdeling!! Kanskje vi snakkes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå